کد خبر : 2072943 | 07 مهر 1403 ساعت 20:50 | 8.7K بازدید | 7 دیدگاه

بعثت کرمانشاه 2 - 0 نفت آبادان

لیگ یک/ یکه‌تازی علی نظر با سرطلایی لیگ یک!

شاگردان علی نظرمحمدی باز هم توانستند در بازی خانگی خود به برد دست پیدا کنند.

لیگ یک/ یکه‌تازی علی نظر با سرطلایی لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته چهارم لیگ آزادگان بعثت کرمانشاه توانست مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی بزرگ و ارزشمندی دست پیدا کند تا ضمن بازگشت به مدار برد، نوار نتایج خوب آبادانی‌ها را هم پاره کند.

شاگردان علی نظرمحمدی بازی را خوب شروع کردند و در همان دقیقه 3 روی ارسال کرنر و پاس حسین ابراهیمی به عارف صیفی به گل اول بازی دست پیدا کردند. بعد از این گل صنعت نفت فشار زیادی روی دروازه میزبان خود وارد کرد، ولی به نتیجه خاصی نرسید تا نیمه اول با همان تک گل به پایان برسد. نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد، اما به مرور تیم فراز کمالوند نبض بازی را در اختیار گرفت، ولی در عین حال باز هم بعثت به گل رسید. در دقیقه 81 این تیم صاحب ضربه پنالتی شد و مجتبی ممشلی آن را تبدیل به گل کرد.

از نکات جالب بازی استقبال خوب هواداران و حضور پرشور آنها در ورزشگاه بود. درحالی‌که در میزبانی قبلی بعثت فقط 1500 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت، امروز بیش از 5 هزار نفر از نزدیک بازی این تیم را تماشا کردند که در این بین هواداران خانم نیز حضور داشتند. با توجه به اینکه هر دو برد بعثت در فصل جدید در بازی‌های خانگی کسب شده انتظار می‌رود در ادامه نیز حمایت خوبی از سوی هواداران برای این تیم انجام شود.

با این نتیجه بعثت کرمانشاه با 7 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و صنعت نفت با همین تعداد امتیاز ششم شد.

دیدگاه‌ها