کد خبر : 2072940 | 07 مهر 1403 ساعت 20:50 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا صفر - صفر مس کرمان

لیگ یک/ تیم سامره به تساوی بدون گل عادت کرد!

مس کرمان در هفته چهارم لیگ ۱ با نتیجه بدون گل برابر شهرداری آستارا متوقف شد.

لیگ یک/ تیم سامره به تساوی بدون گل عادت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس کرمان و شهرداری آستارا برابر یکدیگر صف آرایی کردند که جدال ۹۰ دقیقه‌ای این دو تیم، با نتیجه بدون گل به پایان رسید و به تقسیم امتیازات در این هفته از مسابقات رضایت دادند.

علی سامره که حالا هدایت مس کرمان را برعهده گرفته، از همان آغاز تیمش برای کسب پیروزی به زمین فرستاد و علی‌رغم موقعیت‌های بسیار زیادی که نارنجی پوشان برای باز کردن دروازه شهرداری آستارا داشتند، هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد.

در ۴۵ دقیقه دوم این موضوع کماکان در روند تاکتیکی هر دو تیم نمایان بود، اما باز هم شهرداری آستارا که در هفته اخیر جز شکست، نتیجه‌ دیگری نداشته، با احتیاط خاطر حمله می‌کرد تا مبادا وینگرهای سرعتی مس کرمان با نفوذ به عمق دفاعی این تیم دردسرساز شوند.

با این حال این دیدار هم با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد و زورآزمایی شاگردان سامره و یاشین سزاوار نیز یکی از دیگر مسابقات هفته چهارم لیگ یک باشد که برنده ندارد. 

2087649

با این تساوی شهرداری آستارا که پیش از این سه شکست متوالی تجربه کرده بود، موفق شد اولین امتیاز فصلش را کسب کند و در جدول ۱۸ لیگ یک، به رتبه هفدهم برسد. مس کرمان هم که در سه هفته نخست، یک برد، یک تساوی و یک شکست داشت، برای دومین بار در این فصل متوقف شد و اکنون نماینده شهر کرمان با دومین تساوی بدون گل و متوالی خود، ۵ امتیازی شد تا رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دهد.

البته نکته این فصل مسابقات لیگ ۱، در چهار هفته ابتدایی این است که اختلاف امتیازی تیم‌های دوم تا چهاردهم جدول تنها ۲ امتیاز است و شاگردان سامره صرفا با پیروزی در دیدار هفته آینده مقابل نیروی زمینی می‌تواند پیشرفت قابل توجهی در جدول داشته باشد. شهرداری آستارا نیز هفته آینده مقابل نفت بندرعباس قرار خواهد گرفت که تا امروز هیچ بردی نداشته است.

دیدگاه‌ها