کد خبر : 2072938 | 07 مهر 1403 ساعت 20:08 | 3.6K بازدید | 16 دیدگاه

چلسی ۴-۲ برایتون: کول پالمر برای پیروزی کافی بود

مصاف چلسی و برایتون از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۴-۲ میزبان به پایان رسید.

چلسی ۴-۲ برایتون: کول پالمر برای پیروزی کافی بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و پرگل چلسی و برایتون از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۴-۲ به سود شاگردان انزو مارسکا به پایان رسید. چلسی با این برد، سیزده امتیازی شد و موقتا به جایگاه سوم رسید. برایتون نیز با این شکست همچنان ۹ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

نمایش بی‌رحمانه چلسی و البته کول پالمر در نیمه نخست برای کسب سومین برد چلسی در فصل جاری کافی بود‌. اگرچه شاگردان انزو مارسکا خیلی زود و در دقیقه ۷ توسط جورجینیو روتر گل نخست بازی را از برایتون دریافت کردند. چلسی بعد از دریافت گل خیلی زود توپ و میدان را دراختیار گرفت و پرس شدیدی را در دستور کار قرار داد که منجر به اشتباه پی در پی مدافعان حریف شد تا اینکه روی یکی از این اشتباهات، کول پالمر در دقیقه ۲۱ بازی را به تساوی کشاند.

خطای منجر به پنالتی روی جیدون سانچو در دقیقه ۲۸، پالمر و چلسی را با گلزنی از روی نقطه پنالتی در این بازی دو گله کرد. عملکرد رویایی پالمر همچنان ادامه داشت و این بار هم او بود که در دقیقه ۳۱ مجددا گلزنی کرد و البته هت‌تریکش را به ثبت رساند. سه دقیقه بعد از این گل، کارلوس بالبا اختلاف را دوباره به یک رساند، اما پالمر توقف ناپذیر، در دقیقه ۴۱ حساب کار را ۴-۱ کرد و هت‌تریک را به پوکر در یک نیمه ارتقا داد.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم اما عطش گلزنی‌شاگردان مارسکا فروکش کرد و این امری طبیعی بود که چرا نیازی برای به آب و آتش زدن برای بیشتر کردن اختلاف وجود نداشت. با این حال چیزی نمانده بود که چلسی در دقیقه ۴۹ توسط نیکولاس جکسون به گل پنجم برسد، اما مدافع برایتون توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

در دقیقه ۵۶ نیز پالمر فرصت گلات کردن در این بازی را با درخشش گلر برایتون در مصاف تک به تک از دست داد. با وجود آنکه برایتون چند تعویض تهاجمی برای جبران نتیجه انجام داد، اما دفاع تیمی عالی چلسی اجازه خودنمایی به آن‌ها را نمی‌داد و حتی شاگردان مارسکا به گل پنجم نیز توسط مارکوس کوکوریا رسیدند، اما این گل به درستی توسط وی ای آر به علت در آفساید قرار داشتن او مردود اعلام شد.

در ادامه کم و بیش موقعیت‌های گلزنی برای دو تیم به دست آمد، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه نیمه نخست یعنی ۴-۲ به پایان رسید.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

چلسی ۰-۱ برایتون:

2087634
روی خروج اشتباه رابرت سانچز بعد از ارسال بلند برایتو، جورجینیو روتر توانست دروازه بدون دروازه‌بان چلسی را با ضربه سر باز کند و تیمش را خیلی زود پیش بیندازد.

چلسی ۱-۱ برایتون:

2087636
اشتباه مرگبار مدافع برایتون و پاس رو به عقب کم جان او، نیکولاس جکسون در مقابل دروازه‌بان حریف تک به تک کرد و او هم با پاس به کول پالمر، ستاره چلسی را در برابر دروازه خالی قرار داد و گل تساوی میزبان به ثمر رسید.

چلسی ۲-۱ برایتون:

2087639
بازی ضعیف مدافعان برایتون یک ضربه پنالتی را به چلسی و پالمر هدیه داد هافبک جوان چلسی تنها هفت دقیقه بعد از گل مساوی، حساب کار را ۲-۱ کند.

چلسی ۳-۱ برایتون:

2087640
روی پاس عالی جیدون سانچو، کول پالمر این بار در مصاف تک به تک با دروازه‌بان توانست گلزنی کند و برتری چلسی دو برابر شود.

چلسی ۳-۲ چلسی:

2087641
اشتباهات رابرت سانچز در این بازی همچنان ادامه پیدا کرد و او این بار با پاس،اشتباه خود، کارلوس بالبا را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی توانست حساب کار را دوباره به حداقل بکشاند.

چلسی ۴-2 برایتون:

2087642
یکی از یکی قشنگ‌تر، توصیف گل‌های امشب کول پالمر برای چلسی بود. این بار روی یک ضربه ایستگاهی عالی در دقیقه ۴۱ بود که پالمر با شلیک تماشایی خود به شکل مستقیم دروازه برایتون را گشود.

دیدگاه‌ها