کد خبر : 2072937 | 07 مهر 1403 ساعت 20:50 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

مس شهربابک صفر - پارس جم صفر

لیگ یک/ محمود فکری در رده دوم مکرر!

با تساوی مس شهر بابک و پارس جنوبی جم، این دو تیم هم به جمع ۷ امتیازی‌ها پیوستند.

لیگ یک/ محمود فکری در رده دوم مکرر!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول کشور دو تیم مس شهر بابک و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.
بازی در نیمه اول متعادل دنبال شد اما در نیمه دوم، بیشتر فشارها روی دروازه پارس جنوبی جم بود که البته عملکرد خوب مهدی نوراللهی، سنگربان این تیم، باعث شد توپی از خط دروازه گذر نکند تا بدین ترتیب جدال رجب زاده و محمود فکری برنده نداشته باشد.

2087664

با تساوی در این بازی، هر دو تیم ۷ امتیازی شدند تا با تیم‌های بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، آریو اسلامشهر، پیکان و صنعت نفت آبادان برابر شوند و البته همه این تیم‌ها با تفاضل گل‌هایی مختلف در رده‌های دوم تا هشتم ایستاده‌اند که این نشان می‌دهد با گذشت ۴ هفته از آغاز این لیگ، رقابت تیم‌های مدعی با جدیت تمام دنبال می‌شود و این ۶ تیمی که از نظر امتیازی برابر هستند، مشخصا در ادامه مسابقات این فصل با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ خواهند داشت و از آن مهمتر تیم‌های رتبه نهم تا چهاردهم این لیگ هجده تیمه، تنها ۲ امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند.

شهر بابکی‌ها در حضور محمود فکری قرار است هفته آینده با سایپا رودررو شوند و تیم پارس جنوبی جم هم قرار است برابر شهرداری نوشهر قرار بگیرد.

عکس‌ها: سهراب میمندی

دیدگاه‌ها