کد خبر : 2072924 | 07 مهر 1403 ساعت 19:24 | 12.5K بازدید | 16 دیدگاه

موراتا به خاطر کودکان سرطانی تغییر چهره داد

آلوارو موراتا، مهاجم میلان، برای نشان دادن حمایت از کودکان سرطانی، موهای سرش را تراشیده است.

موراتا به خاطر کودکان سرطانی تغییر چهره داد

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش اسپانیایی روز جمعه برای بازی هفته ششم سری A مقابل لچه در سن سیرو سر خود را تراشیده بود و جالب اینکه با ظاهر جدید خود موفق به گلزنی هم شد‌‌.

بسیاری از طرفداران میلان از دیدن ظاهر جدید او شگفت زده شدند، اما به گفته چندین منبع در ایتالیا، از جمله کوریره دلا سرا، رپوبلیکا و اسپورت مدیاست، یک دلیل قابل توجه پشت این تصمیم وجود دارد.

2087583

موراتا با این اقدام در واقع می‌خواست از کودکانی که با بیماری سرطان مبارزه می‌کنند، حمایت کند. اسپورت مدیاست مدعی شد که موراتا اغلب با بیماران سرطانی کم سن و سال در بیمارستان‌ها ملاقات می‌کند.

علاوه بر این، پس از قهرمانی اسپانیا در یورو در تابستان اخیر، موراتا در مادرید با ماریا، یک هوادار 10 ساله که از بیماری سارکوم یوئینگ رنج می‌برد، دیدار کرد.

موراتا قبلاً در سال 2014، زمانی که برای رئال مادرید بازی می‌کرد، موهای سر خود را تراشیده بود تا از بیماران سرطانی حمایت کند.

این مهاجم 31 ساله با جدایی از اتلتیکومادرید در تابستان، با انتقالی به ارزش 13 میلیون یورو به میلان پیوست و قراردادی 4 ساله امضا کرد. او در این فصل دو گل در پنج بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها