کد خبر : 2072917 | 07 مهر 1403 ساعت 19:02 | 219K بازدید | 80 دیدگاه

سوت داور پوکر را لغو کرد

اولین گل طارمی در سری آ: هم قشنگ، هم خطا!

گل زیبای مهدی طارمی‌ مقابل اودینزه با اعلام خطای او روی مدافع حریف توسط داور مردود اعلام شد‌.

اولین گل طارمی در سری آ: هم قشنگ، هم خطا!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و پرگل اودینزه برابر اینتر در هفته ششم رقابت‌های سری آ با نتیجه ۳-۲ به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید تا نراتزوری بعد از شکست تلخ در دربی دلامادولینا، خیلی زود به نوار پیروزی برگردد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در این دیداری خیلی زود و در ثانیه‌های ابتدایی توسط داویده فراتزی به گل اول رسیدند، اما کریستین کاباسله در دقیقه ۳۵ کار را به تساوی کشاند و اما این پایان کار این نیمه اول پرماجرا نبود و لائوتارو مارتینز توانست در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده حساب کار را ۲-۱ کند.

در نیمه دوم نیز خیلی زود لائوتارو در دقیقه ۴۷ برتری اینتر را دو برابر کرد تا خیال اینزاگی از برتری تیمش راحت‌تر شود. در دقیقه ۷۵ بازی سرانجام سیمونه اینزاگی تصمیم به وارد زمین کردن مهدی طارمی گرفت و مهاجم تیم ملی کشورمان به جای مارکوس تورام راهی میدان شد.

در همان پانزده دقیقه فرصت حضور، یکی_دو موقعیت خوب نصیب طارمی شد تا نخستین گلش در ایتالیا را به ثمر برساند و اتفاقا در آخرین دقیقه بازی موفق به این کار شد، اما سوت عجیب داور بازی و اعلام خطای دیرهنگام طارمی روی مدافع اودینزه، جشن گل چهارم هواداران نراتزوری را خراب کرد.

ویدئو: 354412

طارمی در این صحنه روی یک سایش توپ با سر خواکین کوره آ، توپ را از مدافع اودینزه عبور داد و با ضربه چیپ زیبای خود در مصاف تک به تک با گلر حریف گلزنی کرد، اما داور بعد از وارد شدن توپ با دروازه بلافاصه اعلام خطا کرد و این گل زیبا از کف مهدی طارمی پرید. ضمن آنکه این تصمیم داور با اعتراض شدید سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر نیز همراه بود.

2087577
چهره دمغ مهدی طارمی از حضور کوتاه در ترکیب اینتر و تلاشی که منجر به گل نشد.
2087578
یان بیسک هم‌تیمی مهدی به او دلداری می‌دهد. اولین گل سری آ طارمی زود از راه خواهد رسید.
2087587
فوتبال ایتالیا نوشته: مکث طارمی قبل از زدن ضربه نهایی باعث شد داور در تصمیم خود برای مردود کردن گل مطمئن بشود.

دیدگاه‌ها