کد خبر : 2072916 | 07 مهر 1403 ساعت 18:55 | 11.8K بازدید | 10 دیدگاه

آتش‌بازی ستاره‌های ایران در امارات؛

شهریار و قایدی، گلزنی با ظرافت و خشونت!

درخشش دو بازیکن ایرانی کلباء این تیم را به نخستین پیروزی در فصل جدید رساند.

شهریار و قایدی، گلزنی با ظرافت و خشونت!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر امارات شروع شود، مهدی قایدی در حضور ثابت مقابل العین در مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی مقابل العین پاس گل داد و شهریار مغانلو هم در اولین بازی خود برای این باشگاه با بازی تعویضی در زمین توانست گلزنی کند، اما پس از این جدال با قهرمان آسیا، این دو بازیکن به طور همزمان روی گل‌ها موثر نبودند که امروز چنین اتفاقی رخ داد.

مهدی قایدی که قبل از فیفادی و گلزنی مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی، در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر این کشور دروازه الوصل را باز کرده بود، امروز هم انگیزه زیادی داشت تا این کار را انجام بدهد و تیمش را به نخستین پیروزی فصل برساند که همزمان با شهریار مغانلو درخشید.

ستاره ریزنقش کلباء که سال گذشته با 12 گل و 6 پاس گل نمایش فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر امارات داشت، امروز در شرایطی مقابل خورفکان به میدان رفت که فصل قبل نتوانست دروازه این تیم را باز کند، ولی امروز با یک شوت دیدنی گلزنی کرد.

2087569

کلباء در شرایطی که یک بازی معوقه در این فصل دارد و مثل دو دیدار گذشته‌اش در لیگ امارات مهدی قایدی و شهریار مغانلو را به طور همزمان در ترکیب داشت، از ساعت 16:50 امروز به مصاف خورفکان رفت و درحالی‌که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، ملی‌پوش ایران نتیجه را تغییر داد.

قایدی که در دقیقه 18 شانس گلزنی روی پاس تماشایی دنیل بیسا داشت و ضربه او را گلر حریف با پا دفع کرد، در دقیقه 43 پاس رو به جلوی یاسر البلوشی را با پیشروی در پشت محوطه جریمه خورفکان و شوت ناگهانی و زمینی دیدنی به تور دروازه چسباند تا کلباء با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

ویدئو: 354401

شهریار مغانلو هم که پس از گلزنی به العین در جام بانک اسلامی، در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر امارات نتوانست چنین کاری انجام بدهد، در دقیقه 74 مسابقه امروز برابر خورفکان توپ ارسالی از دنیل بیسا از ضربه ایستگاهی را بالاتر از مدافعان حریف و ضربه سر محکم به گوشه دروازه فرستاد تا نتیجه دو بر صفر شود.

2087567

مغانلو که منتظر خوشحالی اولین گل فصل خود در لیگ برتر امارات بود، در صحنه باز کردن دروازه خورفکان و به دلیل برخورد با مدافع حریف، از ناحیه بینی دچار خون‌ریزی شد و در دقیقه 81 از زمین بیرون رفت.

2087566

کلباء که پیش از این یک مساوی و یک باخت داشت، با درخشش دو ستاره ایرانی و گلزنی آنها موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل خورفکان شد تا 4 امتیازی شود و با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود، در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر امارات بایستد.

ویدئو: 354408

دیدگاه‌ها