کد خبر : 2072913 | 07 مهر 1403 ساعت 18:43 | 74.5K بازدید | 64 دیدگاه

نمی‌توانم بگویم چه حرفی به هم می‌زدند!

خنده کنعانی زیر پوست جنجالی‌ترین لحظه دربی

یکی از صحنه جالب دربی جایی بود که کنعانی‌زادگان فالگوش کنار سیدحسین حسینی و بهزاد غلامپور ایستاده بود.

خنده کنعانی زیر پوست جنجالی‌ترین لحظه دربی

به گزارش “ورزش سه”، دربی یک‌صد و چهار، این بار با حواشی خاصی همراه بود؛ همین که دربی بعد از سال‌ها از تهران خارج شود و شهر دیگری میزبانی‌اش را عهده‌دار شود به خودی خودش پر از سوژه و ماجرا می‌شود. با این حال این محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که با گل خود توانست برد را به اردوگاه پرسپوليس و خوان کارلوس گاریدو ببرد تا آبی‌ها و جواد نکونام تا این لحظه هم از حواشی و ماجراهای این باخت در امان نباشند.

اما طی ساعات اخیر از این دربی، حواشی و سوژه‌های جدیدی هم مورد بحث هواداران قرار گرفته است. یکی از آنها صحنه مربوط به صحبت‌های بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان استقلال با کاپیتان این تیم در حاشیه بازی بود که محمدحسین کنعانی‌زادگان کنار آنها حضور دارد و به‌نوعی فالگوش ایستاده تا متوجه صحبت‌های دو طرف شود.

این صحنه دو بار حداقل توسط دوربین‌ها شکار شده و اکنون با کامنت زیادی در فضای مجازی همراه بود و پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها بحث زیادی درباره آن مطرح کرده و خوراک جدید فضای مجازی و جری‌های مرسوم درباره آن را شکل داده‌اند.

پرسپولیسی‌ها سرمست از پیروزی و گلزنی محمدحسین کنعانی‌زادگان، ضمن شکل دادن انواع ترول و میم‌های کری‌خوانی، به اتلاف وقت حریف سنتی‌شان هم خرده گرفته‌اند و بحث میان بهزاد غلام‌پور و سیدحسین را توصیه مربی گلرهای استقلال به اتلاف وقت مرتبط دانسته‌اند و از سوی دیگر بخشی از هواداران استقلال عصبانی از کنعانی‌زادگان و حضور طعنه‌آمیزش در آن منطقه به آن واکنش نشان داده و بخش دیگری از هواداران استقلال هم همسو با پرسپولیسی‌ها نارضایتی خود را بابت اینکه تیم‌شان باید در این دربی متوسل به اتلاف وقت شود، عصبانی‌تر از شکست هم شده‌اند.

2087548

مسئله اتلاف وقت در دربی از بازی قبلی دو تیم نیز وجود داشته و بحث انتقادی بزرگی را شکل داده بود؛ آنطور که تیم فنی ورزش سه هم به آن پرداخته بودند و با بررسی تمامی صحنه‌ها، زمان مفید و در جریان بازی را با عدد عجیبی در اختیار مخاطبان قرار داده بودند.

اتلاف ۲۲ دقیقه از نیمه دوم دیدار دربی، یک آمار فاجعه و باورنکردنی از بزرگ‌ترین دربی آسیا بود که نتوانست انتظار هواداران فوتبالی را برآورده کند.

در صحنه مورد بحث با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان، حسین حسینی و بهزاد غلامپور نیز شایعه توصیه نیمکت آبی‌ها به کاپیتان این تیم برای اتلاف وقت و خواباندن جریان بازی قوت گرفته است. خصوصا اینکه در تصاویر دیگری که از این جدال بیرون آمده به طور مشخص بهزاد غلامپور با نزدیک شدن به کاپیتان این تیم چنین توصیه‌ای را مطرح کرده است.

کنعانی‌زادگان از اعلام بحث شکل گرفته در آن صحنه طفره می‌رود و مدعی است یک اتفاق داخلی و در جریان بازی بوده است.

کنعانی‌زادگان که با سیدحسین حسینی در ملوان بندرانزلی و استقلال و البته تیم ملی هم‌تیمی بوده، رابطه صمیمانه‌ای با کاپیتان کنونی استقلال دارد و همانطور که در آن صحنه نیز مشخص است، علی‌رغم چهره در هم فرو رفته و شاکی سیدحسین، با لبخند و پاشیدن آب به سمت وی، سعی در نشان دادن رفاقت خارج از رقابت‌شان دارد. او اما درباره این صحنه به ورزش سه می‌گوید: خب معمولا یک سری حرف‌ها داخل زمین گفته می‌شود. مربوط به این بازی هم نیست و البته قرار نیست همیشه همه اتفاقات و حواشی آن به بیرون هم درز پیدا کند یا اینکه رسانه‌ای شود. آقای غلامپور و دروازه‌بانش طبیعی بود که در جریان بازی بارها با هم حرف بزنند و قصد خاصی هم نداشتم و خب مشخص است که معمولا توصیه فنی و تاکتیکی کلی به دروازه‌بان منتقل نمی‌شود که بخواهم آنجا به قولی جاسوسی کنم. یک حرف شخصی بود و من هم آنجا به قول خودت شیطنت کردم و ایستاده بودم و متاسفانه نمی‌توانم بگویم دقیقا چه حرف و چه چیزی بود.

با این حال علی‌رغم سماجت کنعانی‌زادگان برای مخفی‌کاری در خصوص توصیه غلامپور به سیدحسین حسینی، از دیگر ویدیوهای منتشر شده و اتفاقی که بی‌دلیل دقایقی بعد دروازه‌بان استقلال شکل داد و ناخودآگاه روی زمین افتاد و زمانی از بازی را به این شکل متوقف کرد، می‌توان روی این موضوع که غلامپور تاکید به خواباندن جریان بازی توسط گلر آبی‌ها داشته، تا حدی زیادی مطمئن بود.

2087545

بازیکنان دو تیم بارها به خواسته‌ قلبی‌شان برای نمایش فنی و تماشاگرپسند این بازی اعتراف کرده‌اند و البته برخی دیگر نیز مدعی بودند فشار و حواشی شکل گرفته در این بازی معمولا مانع از رقم خوردن نمایشی زیبا در آن می‌شود و معمولا دو تیم سعی در “نباختن” دارند.

جایی که شاید خیلی از هواداران دو تیم نیز تصور داشتند ثانیه‌های پایانی بازی با مماشات دو تیم و اداره بازی و رضایت از تقسیم امتیازات با تساوی همراه شود، اما پنالتی رامین رضائیان روی سعید مهری و گل کنعانی‌زادگان در دقیقه ۲+۹۰ همه معادلات را بهم زده و سرنوشت جواد نکونام را طی ساعات اخیر با اخبار زیادی درباره رفتن یا ادامه همکاری‌اش مواجه کرده است.

اما یکی از بازیکنان هم نکته جالبی درباره دربی و هدر رفتن زمان بازی و … مطرح می‌کند: در طول دربی می‌توانم ادعا کنم بازیکنان هر دو تیم کمترین میزان دوندگی را نسبت به دیدارهای قبلی دارند و توپ در غالب اوقات خارج از جریان بازی است. همین موضوع ترس از باخت مهم‌ترین دلیل زشت شدن دربی و کم کیفیت شدن است. خودتان چندی پیش و درباره دربی برگشت دو تیم گزارشی از اتلاف وقت بازی تحت هدایت اوسمار و نکونام منتشر کرده بودید که ۲۲ دقیقه توپ در گردش نبود و خودمان هم قبول داریم این موضوع چیزی فراتر از فاجعه برای بازی‌ای است که نام آن «دربی» و بین دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها