کد خبر : 2072909 | 07 مهر 1403 ساعت 18:30 | 15K بازدید | 57 دیدگاه

بی‌مهار و سرکش، مثل یک اسب مسابقه

پالمر - پوکر: هواداران چلسی جمله می‌سازند

نیمه نخست دیدار چلسی و برایتون با پوکر کول پالمر و با نتیجه ۴-۲ به سود چلسی پایان یافت.

پالمر - پوکر: هواداران چلسی جمله می‌سازند

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار جذاب چلسی و برایتون از بازی‌های مهم هفته ششم لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل ۴-۲ شاگردان انزو مارسکا به پایان رسید.

ستاره چهل و پنج دقیقه نخست این دیدار کسی نبود جز کول پالمر که با هت‌تریک ۱۰ دقیقه‌ای خود، کامبک باشکوه آبی‌های لندن مقابل میهمان سرسخت‌شان را رقم زد.

درحالی‌که تنها هفت دقیقه از بازی گذشته بود، جورجینیو روتر با پاس کارلوس بالبا خیلی زود دروازه چلسی را باز کرد و برایتون ۱-۰ پیش افتاد. فشار شاگردان مارسکا برای جبران گل خورده سرانجام در دقیقه ۲۱ جواب داد و نیکولاس جکسون روی پاس به عقب ضعیف مدافع برایتون با دروازه‌بان تک به تک شد و با از خود گذشتگی توپ را به کول پالمر رساند و او نیز بدون مکث با ضربه پای چپ توپ را به تور دروازه حریف چسباند و حساب کار ۱-۱ شد.

شش دقیقه از این گل سپری شد که با خطای مدافع برایتون روی جیدون سانچو در محوطه جریمه، پالمر پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف جهت برت فربروگن گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

عطش گلزنی‌ پالمر در این بازی قصد فروکش‌ کردن نداشت. این بار نوبت به گل از روی ضربه ایستگاهی رسید و پالمر از فاصله تقریبا ۲۰ متری با شلیک مهارناپذیرش با پای چپ، توپ را به کنج دروازه برایتون فرستاد و هت‌تریک خود را تنها در ۱۰ دقیقه تثبیت کرد.

برایتون توانست یکی از گل‌های خورده را توسط کارلوس بالبا در دقیقه ۳۴ روی اشتباه مرگبار رابرت سانچز جبران کند، اما باز هم کول پالمر در دقیقه ۴۱ گلزنی کرد و یک پوکر تاریخی را در نیمه نخست رقم زد.

2087533

این بار با پاس در عمق دیدنی سانچو، پالمر در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان با یک بغل پای محکم گلزنی کرد تا گل‌های متنوعش در این بازی ادامه دارد باشد و تنها گل با ضربه سر را برای نیمه دوم نگه دارد.

پالمر پیش از این تنها دو گل در بازی‌های قبلی به ثمر رسانده بود و حالا در چهل و پنج دقیقه شمار گل‌های خود در فصل جاری را به عدد شش رساند.

دیدگاه‌ها