کد خبر : 2072908 | 07 مهر 1403 ساعت 18:22 | 12.3K بازدید | 64 دیدگاه

خرمگاه: نکونام نه، هواداران دنبال اخراج افراد دیگر باشند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقادهایی صریح درباره حواشی اخیر این تیم مطرح کرد.

خرمگاه: نکونام نه، هواداران دنبال اخراج افراد دیگر باشند

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه، پیشکسوت استقلال، در واکنش به باخت این تیم در دربی 104 و مسائلی که پس از آن پیش آمد و البته حواشی آن همچنان ادامه دارد، به خبرنگار ما گفت: «من هم مثل همه طرفداران استقلال ناراحت شدم، ولی از قبل بازی می‌دانستم که شرایط تیم در این بازی خوب نخواهد بود، به خاطر اتفاقاتی که مدیریت قبل از آن رقم زده بود. قبلا هم گفتم که برخی‌ها دارند کارهایی می‌کنند که استقلال شرایط خوبی نداشته باشد.»

او که خطاب انتقاداتش رکن مدیریت باشگاه استقلال بود، گلایه‌های خود را اینطور ادامه داد: «متاسفانه تا قبل دربی همه کار کردند تا برای این بازی جواد نکونام و شاگردانش تمرکز لازم را نداشته باشند. مدیریت کارنابلد باشگاه متاسفانه که الان کار استقلال به جایی رسیده که هدفش می‌شود نباختن به پرسپولیس. دود چنین شرایطی به چشم هوادار می‌رود و آنها هستند که بیشتر از همه اذیت می‌شوند. فقط می‌توانم از مدیریت درخواست کنم که لطفا این کار را با هواداران نکنید، چون دلخوشی این هواداران همین تیم استقلال است، لطفا این دلخوشی را از آنها نگیرید.»

2086281

خرمگاه در واکنش به این سوال که "اگر نکونام برود، کدام مربی می‌تواند بهتر به استقلال کمک کند؟" پاسخ قاطعی داد: «دنبال چیزی نگردید. تا رکن مدیریتی باشگاه استقلال درست نشود هر مربی دیگری هم بیاید اوضاع همین خواهد بود. تا این آقایان باشند مشکلی حل نمی‌شود. نمی‌خواهند استقلال روز خوش ببیند. در همین 10 سال اخیر نگاه کنید که هر وقت استقلال آمد جان بگیرد یک بازی تازه بر سرش پیاده کردند. اگر در این بین یک سال هم قهرمان شدیم علتش این بود که فرهاد مجیدی یک تنه با زمین و زمان جنگید. استقلال کدام سال ثبات داشته است؟ هر سال بیش از 10 جابجایی بازیکن داریم و این یعنی عدم ثبات! مگر همچین چیزی شدنی است؟»

وی همچنین درباره اینکه "آیا به صلاح نکونام بهتر است بماند یا برود؟" گفت: «جواد نکونام خودش صلاح خودش را بهتر تشخیص می‌دهد، ولی به‌عنوان یک استقلال تاکید می‌کنم که چه جواد باشد چه هر مربی دیگری اوضاع استقلال همین است. باید سرمنشأ این مشکلات را درست کنند. همان استراماچونی هم را وقتی دیدند دارد نتیجه می‌گیرد کاری کردند که فرار کند. چرا باید اینطور باشد؟ یک‌سری مسائل هست که نمی‌توان گفت.»

2084006

پیشکسوت استقلال در این باره که "هواداران این تیم چه موضعی باید داشته باشند؟" نیز پاسخ مشخصی داد: «هواداران درباره بهبود اوضاع مدیران باشگاه باید مطالبه‌گری کنند. آنقدر مطالبه کنند تا حقشان را که مدیران لایق برای باشگاه استقلال هست را بگیرند.»

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: «چرا برای تیم رقیب ما چنین اتفاقاتی نمی‌افتد یا خیلی کمتر می‌افتد؟ شما ببنیید که چند سال است سرپرست پرسپولیس عوض نشده، چند سال است مدیریت این باشگاه تغییر نکرده. هر مربی می‌آید هم خوب نتیجه می‌گیرد چون پایه و اساس کارشان را درست ریخته‌اند.»

وی در پایان گفت: «آخرین حرفم این است که خواهش کنم هواداران استقلال را اذیت نکنند. این هواداران گناهی نکرده‌اند که طرفدار یک تیم پرافتخار و بااصالت شده‌اند. خواهش می‌کنم افرادی را بالاسر باشگاه بگذارید که دلسوز باشند و معنی و مفهوم عنوان "تیم استقلال" را درک کنند.»

دیدگاه‌ها