کد خبر : 2072904 | 07 مهر 1403 ساعت 17:39 | 18K بازدید | 17 دیدگاه

فابیان کابایرو ملقب به تایسون فوتبال در 46 سالگی درگذشت؛

مرگ غم‌انگیز مهاجم سابق آرسنال در زمین فوتسال

فابیان کابایرو، مهاجم سابق آرسنال، در اواخر دهه 90 میلادی، صبح امروز در جریان مسابقه‌ای دورهمی فوتسال بیهوش شد و با ایست قلبی در 46 سالگی درگذشت.

مرگ غم‌انگیز مهاجم سابق آرسنال در زمین فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست آرژانتینی_پاراگوئه‌ای و سابق آرسنال به شکل غم‌انگیزی در جریان بازی دورهمی با دوستانش در زمین فوتسال بیهوش شد و با ایست قلبی درگذشت. فابیان کابایرو که شباهت عجیبی به بوکسور مشهور تایسون داشت، در دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های آرسنال، داندی اسکاتلند و 14 باشگاه در کشورهایی چون آمریکا، کره جنوبی، پاراگوئه و آرژانتین توپ زد و سرانجام در سال 2014 با پیراهن دپورتیوو رکولتا از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. کابایرو فقید دستاورد چندانی در آرسنال بدست نیاورد و در فصل 1998/99 توسط آرسن ونگر به صورت قرضی از لیگ پاراگوئه راهی لندن شد و تنها در سه مسابقه برای تیم اصلی توپچی‌ها به میدان رفت.

تنها دیداری که او در لیگ برتر برای آرسنال بازی کرد، به‌عنوان بازیکن تعویضی در تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل میدلزبورو بود و همچنین در شکست 5-0 آرسنال مقابل چلسی دقایقی به میدان رفت و در نهایت برای آخرین بار در جدال جام حذفی مقابل پرستون نورث حضور داشت. او همچنین در تیم ذخیره‌های آرسنال در 16 بازی 8 گل به ثمر رساند.

2087511

دوران اوج فابیان فقید در لیگ اسکاتلند و برای تیم داندی بود که بهترین بازیکن فصل تیم اسکاتلندی لقب گرفت و 27 بار موفق به گلزنی شد و تا سال 2005 برای آن‌ها توپ زد. او در سال 2006 مجدداً با تاکواری به پاراگوئه بازگشت و سپس در لیگ‌های کره جنوبی، قبرس، شیلی، یونان، گواتمالا و آرژانتین به مدت 19 سال فوتبال را ادامه داد و در سال 2014 کفش‌هایش را آویخت.

باشگاه آرسنال در واکنش به مرگ بازیکن سابق خود نوشت: همه در باشگاه از درگذشت بازیکن سابق ما، فابیان کابایرو در سن 46 سالگی متأسف شدند.

دیدگاه‌ها