کد خبر : 2072903 | 07 مهر 1403 ساعت 17:25 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جامعه فوتبال به شهادت سید حسن نصرالله

جامعه ورزش ایران به ترور ناجوانمردانه سیدحسین نصرالله، فرمانده حزب‌الله لبنان، واکنش نشان داد.

واکنش جامعه فوتبال به شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌هایی این شهادت را به مردم ایران تسلیت گفتند.

پیام تسلیت تیم ملی فوتبال

اعضای تیم ملی فوتبال ایران شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند.

«بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

آنچه دژخیمان رژیم صهیونیستی در استمرار خوی ددمنشانه خود و کشتار غیر انسانی و کودک‌کشی‌های فجیع و دردناک رقم زد و منجر به شهادت عالم مجاهد و مبارز سید حسن نصرالله شد، محکوم است.

شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را به امت اسلام و آزادگان جهان و خانواده‌های معزز این شهیدان والا مقام تسلیت می‌گوییم، خداوند به درجات این یاران اسلام و تمامی آزادی‌خواهان جهان بیفزاید.»

2087633

در پیام تسلیت باشگاه ذوب آهن آمده است:
شهادت مدال زرین افتخاری بود که بر تارک نام سید و سرور محبوب مقاومت، «شهید سید حسن نصرالله»، قرار گرفت. شهادتی که در پی تجاوز و جنگ افروزی رژیم غاصب اسرائیل رخ داد تا بار دیگر به جامعه جهانی رفتار مذبوحانه این رژیم بیش از پیش آشکار شود. باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌ آهن اصفهان شهادت سید حسن نصرالله و همرزمان شهیدش را به مردم شریف و داغدار ایران اسلامی تسلیت می‌گوید و علو درجات را از درگاه ایزد منان برای ایشان مسئلت می‌نماید.

2087508

باشگاه پرسپولیس نیز در پیامی نوشت:
به راستی برای بزرگمردی که عمر گرانبار خویش را در راه خدا صرف مبارزه با ددمنشی‌های افسارگسیخته رژیمی سفاک و بی‌هویت ساخت چه شأن، جایگاه و افتخاری بالاتر از شهادت وجود داشت؟ خداوند متعال در آیه ۱۵۴ سوره بقره می‌فرمایند: «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون»؛ «کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.» در مکتبی که سرور و سالار شهیدان، حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) به ما آموخت و بنیانگذار کبیر انقلاب با اقتدا به آن، سرسلسله مقاومت مقابل استکبار و غده سرطانی منطقه شد؛ «شهادت، هنر مردان خدا است.» سید حسن نصرالله، بی‌تردید نابغه‌ای بود که با هنر و درایت خود در رهبری و هدایت و تحت تاثیر فلسفه کربلا و با اقتدا سرور و سالار شهیدان، همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حزب‌الله لبنان را در طول سه دهه به درخت تنومندی تبدیل کرد. به راستی که نصر الله نزدیک است و معنای این سخن را هرگز آن‌هایی نخواهند دانست که در خیال باطل و وهم آلود خود تصور پیروزی دارند. مکتب شهادت با هر شهیدی استوارتر خواهد شد. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شهادت این بزرگمرد را به امام زمان، حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان، مردم شریف لبنان و ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گوید.


باشگاه آلومینیوم اراک نیز در تلگرام خود اینطور تسلیت گفت:
شهادت سیّد مقاومت، حسن نصرالله را محضر رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی و رزمندگان راه حق تسلیت می‌گوییم.🖤🏴

2087509

تسلیت باشگاه استقلال خوزستان:

يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِی.

▪️شها‌‌‌‌‌‌‌د‌‌ت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله، امت حزب الله و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

2087514

باشگاه خیبر خرم آباد نیز بیانیه تسلیتی صادر کرد:

2087513

باشگاه فولاد خوزستان هم شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت: 

2087523

باشگاه سپاهان نیز پیام تسلیتی صادر کرد:

شهادت سید بزرگوار مقاومت، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و سایر همرزمان ایشان به دست رژیم صهیونیستی، دل‌های آحاد مردم را به درد آورد و قلوب تمام آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهادت این عزیزان را خدمت حضرت ولیعصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمام آزادگان عالم تبریک و تسلیت عرض می‌نماید؛ از خداوند متعال برای امت اسلام صبر، نصرت و فتح قریب مسئلت داریم.

2087526

روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.
باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان ضمن محکومیت شدید این جنایت و تسلیت به آزادگان جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان از خدای متعال برای این شهدای والا مقام علو درجات و برای محور مقاومت نصرت و پیروزی مسئلت می‌نماید.

2087556

موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو در پی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت و سردار عباس نیلفروشان تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند به حیات ابدی و در نزد خدا متنعّم خواهند بود.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است. به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

خانواده باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و لبنان و همچنین اقدام تروریستی علیه دبیرکل حزب الله، به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله و جمعی از همراهانش و سردار شهید عباس نیلفروشان را به محضر شریف امام زمان (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.

2087555