کد خبر : 2072897 | 07 مهر 1403 ساعت 16:47 | 22.4K بازدید | 21 دیدگاه

پس از درگیری با مدافع نیوکسل

ستاره سیتی را زدند: مچ پای خونین هالند (عکس)

یارگیری‌های فشرده و دوئل‌های انفرادی با ارلینگ هالند در بازی امروز برابر نیوکسل باعث شد تا مچ پای او شرایط جالبی پیدا کند.

ستاره سیتی را زدند: مچ پای خونین هالند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از ساعاتی پیش در سنت جیمز پارک به مصاف نیوکسل رفته و تا دقیقه 85 نیز بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شود. در این بازی ارلینگ هالند در نوک حمله سیتی به میدان رفته تا یازدهمین گلش را بزند، اما او اسیر مدافعان سختکوش میزبان بوده و به ندرت توانسته فرصتی برای گلزنی پیدا کند.

در پایان نیمه نخست، انتشار تصویری از مچ پای هالند پس در درگیری با دن برن، مدافع نیوکسل، جالب توجه بود. شدت درگیری و ضربه به حدی بود که جوراب هالند کاملا پاره شده و سوراخ بزرگی در آن ایجاد شد. از بخت خوب ستاره نروژی این درگیری برای هالند مصدومیتی به همراه نداشت.

2087490

دقیقه 39 بازی، هالند توپ را در اختیار داشت و سعی می‌کرد با بدن خود از آن محافظت کند. دن برن نیز سعی داشت توپ را از او بدزدد. این برخورد در ابتدا عادی به نظر می‌رسید، با این حال، در هنگام ضربه کرنر بعدی، دوربین مچ پای خونین هالند را نشان داد که به نظر کاملا ضربه خورده بود. حداقل سوراخ روی جوراب این را نشان می‌داد. هالند و برن در بازی‌های قبلی دو تیم نیز سابقه درگیری و تنش داشتند.

2087491

دیدگاه‌ها