کد خبر : 2072891 | 07 مهر 1403 ساعت 16:36 | 9.7K بازدید | 29 دیدگاه

این رفتار را تحمل نمی‌کنیم

بیانیه رسمی لالیگا علیه جنبش هواداران اتلتیکو

لالیگا جنبش مروجین دربی "کمپین نفرت" را محکوم کرد و خواهان دستگیری فوری رهبران آن شد.

بیانیه رسمی لالیگا علیه جنبش هواداران اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا در بیانیه خود اطمینان می‌دهد که این یک جرم جدی است که در قانون به عنوان جرم طبقه‌بندی شده است.

لالیگا گزارش داده است که به طور رسمی این جنبش را محکوم می‌کند و درخواست دستگیری فوری کسانی را می‌کند که در آستانه دربی بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که یکشنبه برگزار می‌شود، "کمپین نفرت‌انگیز برای ترویج نژادپرستانه و تحقیرآمیز در ورزشگاه متروپولیتانو به راه انداخته‌اند."

این واکنش پس از آن صورت می‌گیرد که در روزهای اخیر از طریق شبکه‌های اجتماعی هواداران اتلتیکو تشویق شده‌اند تا با نقاب به ورزشگاه بروند تا بتوانند به بازیکنان رقیب از جمله وینیسیوس جونیور برزیلی که قبلاً هم این کار را کرده‌اند توهین کنند. بدون اینکه بتوان آنها را شناسایی کرد.

2087478

لالیگا می‌افزاید: «این نوع رفتارها را تحت هیچ شرایطی تحمل نخواهیم کرد. این اقدامات نه تنها به وجهه ورزش و کشور ما آسیب می‌رساند، بلکه تهدیدی مستقیم برای یکپارچگی و رفاه همه طرفداران است.»

تقابل این دو تیم در چند فصل اخیر بیشتر تحت تاثیر درگیری هواداران اتلتیکو با وینیسیوس جونیور بوده و توهین‌های نژادپرستانه صورت گرفته به این ستاره رئال مادرید از سوی هواداران تیم حریف بارها با انتقادهای شدیدی مواجه شده و حتی جریمه‌هایی را هم برای توهین کنندگان به همراه داشته است.

بعضی از هواداران اتلتیکو در حال منتشر کردن تصاویری هستند که نشان می‌دهد خودشان را برای تکرار این اتفاق و رقم زدن شبی سخت و تلخ برای این بازیکن برزیلی آماده می‌کنند.

دیدگاه‌ها