کد خبر : 2072870 | 08 مهر 1403 ساعت 02:39 | 2.7K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال خوش‌شانس بود که اورونوف نرسید؛

حلالی: بازگشت کریم باقری بهترین اتفاق ممکن است

اسماعیل حلالی می‌گوید امیدوار است شایعات به واقعیت بپیوندد و کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

حلالی: بازگشت کریم باقری بهترین اتفاق ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس که ۶ سال در این تیم بازی کرده، در یکی از مهم‌ترین دربی‌های تاریخ حضور داشته و در مسابقه‌ای که پرسپولیس ۹ نفره شده بود یکی از دو اخراجی سرخ‌ها مقابل استقلال بود‌. این پیشکسوت در گفت‌وگوی تازه خود در مورد دربی و شرایط حال حاضر پرسپولیس صحبت کرده است.

دربي چطور بود؟
تصورم اين بود چون اين دربي در آزادي نيست به آن صورت كيفيت لازم را نداشته باشد. زمين اراك هم خيلي ايده‌آل نيست اما بهتر از زمين‌هاي فعلي تهران است و براي همين بازي قشنگ‌تر شد و حالت خيلي خوبي داشت. پرسپوليس معلوم‌ بود از بازي چه مي‌خواهد و آمده بود تا بازي را ببرد اما استقلال به‌رغم اينكه مهره‌هاي خوبي جذب كردند انگار برنامه‌ خاصي نداشت و فقط اتفاقات بازي را رصد مي‌كرد. پلن دو هم نداشتند اما گاريدو برنامه‌ داشت و سرعت بازي‌مان خيلي معقول بود‌. با اينكه چند روز قبل بازي مهم‌تري در آسيا داشتيم و دو تا از بهترين‌هايمان كه خارجي هستند را نداشتيم اما با تمركز بالا مشخص بود آمديم ببريم و همين اتفاق هم افتاد.

غيبت اورونوف به چشم آمد؟
خب خيلي تاثيرگذار بود و با بودن آنها (با ايوب العملود) خيلي مشكل مي‌توانستيم ايجاد كنيم براي آنها. خوش شانسي استقلال بود ما جلوي الاهلي با اينها بي‌نظير كار كرديم.

بازي در اراك و با ۸ هزار تماشاگر و بدون حضور زنان چه حسي براي شما داشت؟
وقتي استاديوم نداريم ديگر چه توقعي داريد؟ ما بانوان را محروم كرديم. نمي‌دانم به كجا داريم مي‌رويم! تيم‌هاي رقيب به كجا مي‌روند و ما به كجا. بعد ادعاي مديريت و منابع و كارهاي قوي‌تر هم داريم! به نظرم كلاس‌هاي مديريتي براي مديران كشورمان بگذاريم تا بيايند ياد بگيرند. آن بازي سپاهان كه آبرو و حيثيت‌مان رفت، آن از بازي ملي كه تيم‌ها خنده‌شان مي‌گيرد! بازيكنان كشورهاي ديگر را مي‌بريم در چمن‌هايي كه مصدوم شوند و خاطره بد برايشان بماند؟ به خدا بي‌نظيريم ما! خيلي خاصيم!

درباره سبك مربيگري گاريدو چه نظري داريد؟
من خيلي پسنديدم. سرعت بازي و تفكري كه براي تيم ما دارد خيلي مچ و جور است. پرسپوليس بايد همين‌طور بازي كند و اين از حرفه‌اي بودن گاريدو است كه كارش را خيلي خوب انجام مي‌دهد. تصور نمي‌كردم تا اين حد مسلط بتواند كارش را انجام بدهد.

صحبت از بازگشت كريم باقري روي نيمكت پرسپوليس است. در اين باره صحبتي داريد؟
قطعا اتفاق بهتري براي پرسپوليس مي‌افتد و براي پرسپوليس فوق‌العاده مي‌شود. اميدوارم اين اتفاق رخ دهد چون من هم ‌مثل شما در شبكه‌هاي مجازي اين موضوع را شنيدم.

با اين برد پرسپوليس حالا صحبت از بركناري يا استعفاي نكونام است. آيا بهتر نيست بيشتر به مربي ايراني فرصت بدهند؟
من راجع به آنها صحبت نكنم بهتر است، اما تنها چيزي كه مي‌توانم بگويم اين است كه اين نوع ارتباطي كه مديران استقلال با مربيانشان گرفتند در دو، سه سال اخير را مي‌گويم به نظرم روند حرفه‌اي فوتبال نيست، اينجوري همه با هم ناموفق مي‌شوند. به عنوان فردي كه هيچ ‌موقع دوست ندارم كه تيم‌هاي ايراني مقابل حريفان آسيايي دچار مشكل شوند، مي‌گويم با اين نوع مديريت راه به جايي نخواهند برد. مديريتي كه رو در روي هم بايستند و تفاهم با مربي نباشد در فوتبال حرفه‌اي مردود است.

اميد عاليشاه ركورد بازي با پيراهن پرسپوليس را شكست. درباره كاپيتان پرسپوليس چه مي‌خواهيد بگوييد؟
اميد بيشترين بازي را انجام بدهد. اين افتخار بزرگي براي اميد و باشگاه ماست. او بسيار پسر نازنيني است و اميدوارم در تمام مراحل زندگي‌اش موفق باشد.

پرسپوليس مي‌تواند در ادامه ‌فصل به خصوص در آسيا موفق شود؟
حتما مي‌تواند. به شرط آنكه با هم يكي باشيم و اتحادمان بين هواداران و مجموعه را از دست ندهيم و با حمايت بچه‌ها موفق مي‌شويم.

منبع: اعتماد

دیدگاه‌ها