کد خبر : 2072868 | 07 مهر 1403 ساعت 15:06 | 27.9K بازدید | 17 دیدگاه

ساموئله ریچی، گزینه مطلوب

تصمیم نهایی پپ: جانشین رودری از ایتالیا می‌آید

طبق ادعای گاردین، پپ گواردیولا به سران سیتی توصیه کرده تا در انتقالات زمستانی هر طور شده ساموئله ریچی، هافبک ملی پوش تورینو، را جذب کنند.

تصمیم نهایی پپ: جانشین رودری از ایتالیا می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از غیبت رودری در ادامه فصل، جذب ساموئله ریچی از تورینو را مورد توجه قرار داده است. مصدومیت شدید رودری ضربه‌ای سخت برای سیتی بود و باید با غیبت بهترین هافبک دفاعی دنیا کنار بیایند. گزینه جایگزین؟ طبق ادعای گاردین، ریچی یکی از بهترین هافبک‌های جوان ایتالیا، مد نظر سیتی قرار دارد.

این نشریه انگلیسی نوشته است منچسترسیتی به دنبال جذب ساموئل ریچی از تورینو است، زیرا آنها خود را در فصلی بدون رودری در خطر می‌بینند. ریچی 23 ساله در صعود غیرمنتظره تورینو به صدر جدول سری آ نقش اساسی داشته و در نقش هافبک دفاعی ایتالیا در پیروزی 3-1 آنها در پاریس مقابل فرانسه در ماه گذشته بسیار عالی کار کرد.

2087444

اگرچه او می‌تواند در مناطق مختلف خط میانی بازی کند، اما به عنوان یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های جوان دنیا خودش را مطرح کرده و سران سیتی اکنون باید تصمیم بگیرند که در ژانویه حرکتی برای خرید او انجام دهند یا خیر. هدف این است که در نیم فصل، با خرید ریچی، غیبت رودری را پوشش دهند، اما انتقال ریچی آسان نیست و تورینو قطعا درخواست رقم بالایی خواهد داشت.

سیتی به ریچی به عنوان هافبکی آینده دار برای دراز مدت نگاه می‌کند و ارزش او نیز در حال حاضر 30 میلیون یورو است. در ابتدا سیتی او را برای تابستان بعد زیر نظر داشت ولی مصدومیت رودری همه برنامه‌ها را عوض کرد.

2087445

ریچی مهارت بالایی در پاس دادن دارد، راست پاست و تحت فشار توپ را به خوبی کنترل می‌کند. او به خصوص در فضاهای محدود تسلط بالایی دارد و تکل‌های او نیز دقیق و درست است.

دیدگاه‌ها