کد خبر : 2072867 | 07 مهر 1403 ساعت 15:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

کار بزرگی که در فولادشهر انجام شد

شجاع - آقاسی، بلندتر از دیوار چین! (عکس)

بسته نگه داشتن دروازه بعد از یک ساعت دفاع ده نفره، کار بزرگی بود که به رهبری زوج خط دفاعی تراکتور انجام شد.

شجاع - آقاسی، بلندتر از دیوار چین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس هم اعتراف کرد که سپاهان در نیمه دوم هیچ موقعیتی نداشت و نتوانست از دفاع فشرده و منظم تراکتور عبور کند و به دروازه این تیم برسد. آنها تنها دو بار روی شوت از راه دور دروازه علیرضا بیرانوند را تهدید کردند و در باقی صحنه‌ها مغلوب مدافعان سرسخت تراکتور شدند که به رهبری شجاع و آقاسی، کلین شیت ارزشمندی را کسب کردند.

این دو بازیکن که دومین سال حضور در کنار همدیگر را پشت سر می‌گذارند، هماهنگی خاصی با یکدیگر به دست آورده‌اند و در نیمه دوم دیدار با سپاهان نیز بی اشتباه توانستند کار خود را پیش ببرند و 7 بازیکن دیگر را هم در راستای هدف بزرگ خود بسیج کنند. نکته جالب اینکه در نیمه اول نیز آقاسی با یک تکل فوق العاده روی خط دروازه مانع از گلزنی بازیکنان سپاهان شد.

2087439

این کلین‌شیت بزرگ ارمغان تلاش خط دفاعی تراکتور است که اعتبار دفاعی تراکتور را در این فصل بالا خواهد برد. آنها حالا امیدوارند با اتکا به ستاره‌های تهاجمی و همچنین این زوج مستحکم بتوانند در بازیهای بعدی نیز به نتیجه موردنظر خود برسند.

نکته جالب اینکه حتی در ده دقیقه پایانی که سپاهان رو به حملات هوایی و ارسال‌های بلند آورد نیز شجاع و آقاسی بسیار خوب سر زدند و اجازه ندادند سانترهای دقیق بازیکنان سپاهان به ثمر بنشیند.

2087437

شجاع و آقاسی به همراه نادری، آلوز و هاشم‌نژاد تنها بازیکنان بازمانده از فصل گذشته هستند که همچنان در ترکیب این تیم حضور دارند و مورد اعتماد سرمربی جدید هم قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها