کد خبر : 2072857 | 07 مهر 1403 ساعت 14:32 | 6.9K بازدید | 19 دیدگاه

هربرت هاینر:

لورکوزن را می‌بریم، چون جام باید به مونیخ برگردد!

هربرت هاینر می‌گوید ناکامی بایرن مونیخ در فصل گذشته استثنا بود و جام قهرمانی امسال به مونیخ بازخواهد گشت.

لورکوزن را می‌بریم، چون جام باید به مونیخ برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته تحت هدایت توماس توخل نتوانست در هیچ رقابتی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و این اتفاق فشارها به مدیران این باشگاه را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد و باعث شد که انتقادهای زیادی از سوی هواداران و رسانه‌های آلمانی از عملکرد آنها مطرح شود.

انتخاب ونسان کمپانی به عنوان جانشین توخل هم با انتقادها و تعجب بسیاری همراه شد، اما او تا به حال نشان داده که مدیران بایرن مسیر درستی را برای انتخابش در پیش گرفتند و عملکرد خوبش باعث دلگرمی دوباره هواداران این تیم شده است که منتظر درخشش دوباره تیم محبوب‌شان در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

هربرت هاینر در گفت‌وگو با نشریه Abendzeitung درباره شرایط این فصل بایرن اظهار داشت: «من می‌توانم به شما قول بدهم که با هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که سال گذشته فقط یک استثنا بود. ما بی‌صبرانه منتظر بازی درخشان برابر لورکوزن هستیم. اخیراً بسیار خوب بازی کردیم و توانستیم در سه بازی گذشته ۲۰ گل به ثمر برسانیم. هدف ما کاملا مشخص است، این که لورکوزن را شکست دهیم و اختلاف امتیازمان را به شش امتیاز برسانیم. این جام باید به مونیخ برگردد.»

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاپیتان شدن یوشوا کیمیش در بایرن گفت: «چرا که نه؟ او همین الان هم بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را در اختیار دارد و بنابراین می‌تواند خیلی خوب با این پست سازگار شود. ما تمام تلاش‌مان را برای حفظ او به کار خواهیم گرفت. خودش می‎‌داند که چقدر برای ما مهم و ارزشمند است.»

مدیر بایرن همچنین درباره احتمال ادامه حضور مانوئل نویر و توماس مولر پس از پایان این فصل اضافه کرد: «نویر همین الان هم اعلام کرده است که مطمئن نیست بخواهد در پایان این فصل خداحافظی کند اما همه چیز بستگی به این دارد که چقدر آماده باشد و شرایط درباره توماس مولر هم به همین شکل است. مطمئنا اتفاق بسیار خوبی است که هر دوی آنها پس از پایان دوران فوتبالشان هم همچنان به حضور در این تیم ادامه دهد چون فکر می‌کنم این به نفع ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها