کد خبر : 2072852 | 07 مهر 1403 ساعت 14:17 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود مصدومیت: رودری دل آرسنالی‌ها را سوزاند

رودری حتی با وجود درد شدید و مصدومیت پس از گل مساوی منچسترسیتی برای آرسنالی‌ها کری خواند.

با وجود مصدومیت: رودری دل آرسنالی‌ها را سوزاند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته گذشته منچسترسیتی و آرسنال یکی از پربرخوردترین و جنجالی‌ترین دیدارهای چند وقت اخیر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود که در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را بین خودشان تقسیم کرده باشند ما تنش‌ها و جنجال‌ها پس از این بازی هم همچنان ادامه دارد.

یکی از اتفاقات تلخی که در این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت رودری بود که مجبور شد خیلی زود زمین بازی را ترک کند و از واکنش‌هایش مشخص بود که به مصدومیت شدیدی دچار شده است اما این احساس درد و مصدومیت باعث نشد که او دست از کری خواندن برای بازیکنان و نیمکت حریف بردارد.

اتلتیک مدعی شده است که این ستاره اسپانیایی پس از گلی که تیمش در لحظات پایانی به ثمر رساند و از شکست فرار کرد، به سمت نیمکت آرسنال رفت و روبروی افرادی که روی نیمکت این تیم نشسته بودند شروع به خوشحالی کرد تا به این شکل کری سنگینی برای آنها خوانده باشد و نشان دهد که این بازی برایش اهمیت بسیاری داشته است.

رودری با مصدومیتی از ناحیه رباط صلیبی پایش روبرو شده و با انجام عمل جراحی روی زانویش باید برای مدتی طولانی مشغول طی کردن روند درمانش باشد و قادر به همراهی سیتی در دیدارهای این فصل نخواهد بود.

دیدگاه‌ها