کد خبر : 2072847 | 07 مهر 1403 ساعت 14:06 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاماوینگا یا مودریچ؟

آخرین تردید آنچلوتی: رونمایی از ترکیب رئال در دربی

با توجه به بازیکنانی که کارلو آنچلوتی برای دربی دعوت کرده می‌توان ترکیب ابتدایی را حدس زد، ولی همچنان در یک جا تردید وجود دارد.

آخرین تردید آنچلوتی: رونمایی از ترکیب رئال در دربی

به گزارش "ورزش سه"، یازده شروع کننده رئال مادرید برای هر بازی بزرگ همیشه موضوعی است که علاقه زیادی را برمی‌انگیزد. با این حال، این چیزی است که همان‌طور که آنچلوتی همیشه می‌گوید، شاید چندان هم مهم نباشد، زیرا 11 نفری که بازی را شروع می‌کنند، همان کسانی نیستند که آن را تمام می‌کنند.

با این حال، این بار شک و تردید بزرگی در طرح تاکتیکی مرد ایتالیایی وجود دارد که با توجه به غیبت امباپه، می‌تواند به ترکیب الماس 2-4-4 فصل گذشته با بلینگام به عنوان 9 کاذب و وینیسیوس و رودریگو در نوک حمله بازگردد.

2087404

با این حال، تردید اصلی در سمت چپ ترکیب نهفته است که احتمالاً از مودریچ یا کاماوینگا استفاده خواهد شد. ستاره فرانسوی جوان در حال حاضر به طور کامل بهبود یافته است. با این حال، او که به تازگی یک مصدومیت نسبتا طولانی را پشت سر گذاشته، شاید وارد ترکیب اصلی نشود. در این صورت ستاره کروات، علی‌رغم سن بالایش، دربی را از ابتدا شروع می‌کند.

همچنین احتمالات غیر محتمل دیگری نیز وجود دارد که به حضور آردا گولر در پست وینگر چپ یا حضور اندریک در نوک حمله مربوط می‌شود. مورد دوم، با توجه به تجربه اندک بازیکن برزیلی کمترین احتمال را دارد.

بنابراین، رئال مادرید با کورتوا در دروازه، کارواخال و مندی در کناره‌ها و میلیتائو و رودیگر در دفاع میانی کار را شروع خواهد کرد. اورلین شوآمنی، والورده و کاماوینگا یا مودریچ در خط هافبک بازی خواهند کرد و جود بلینگام، وینی و رودریگو نیز در فاز حمله به میدان می‌روند.

2087405

دیدگاه‌ها