کد خبر : 2072845 | 07 مهر 1403 ساعت 13:52 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

این گل را به بازیکنان تیم و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم؛

میلاد باقری: قهرمانی ملوان، چرا که نه!

مدافع تیم ملوان می‌گوید اعضای این تیم برای حفظ رتبه خود در جدول و کسب بهترین جایگاه تلاش خواهند کرد‌.

میلاد باقری: قهرمانی ملوان، چرا که نه!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل ملوان و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر در شرایطی با پیروزی یک بر صفر ملوانی‌ها به پایان رسید که آنها در دقیقه ۸۰ این فرصت را داشتند که از روی نقطه پنالتی به گل برسند، اما این ضربه توسط سجاد بازگیر از دست رفت. با این حال در ادامه و در دقایق پایانی مسابقه، میلاد باقری بود که موفق شد روی پاس سجاد بازگیر دروازه استقلال خوزستان را باز کند. ملوان با کسب سه امتیاز این مسابقه ۱۳ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار گرفت؛ اتفاقی که باعث شد بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی همراه با هواداران خود سرود قهرمانی سر بدهند.

میلاد باقری، زننده گل سه امتیازی ملوان در این مسابقه، درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: پیش از هر چیزی یک خسته نباشید به تیم استقلال خوزستان و تیم خودمان می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و فشار زیادی روی دو تیم وجود داشت. در نیمه اول ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و مستحق برد بودیم و در نیمه دوم هم چندین موقعیت‌مان تبدیل به گل نشد و یک پنالتی هم از دست دادیم که فدای سر آقای بازگیر. در ادامه بچه‌های ما به قدری انگیزه داشتند که توانستیم با اجرای نکاتی که آقای زارع گفته بود، در نیمه مربیان خیلی خوب کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز در هفته‌های آینده خیلی به ما کمک خواهد کرد.

او در خصوص گلزنی در این دیدار گفت: همه ما تلاش خودمان را می‌کنیم و باقی ماجرا دست خدا است. من جزئی از این تیم هستم و همه تیم زحمت می‌کشند. این گل حاصل تلاش همه اعضای تیم است که بدون چشمداشت تلاش می‌کنند و یکدل هستند و می‌خواهند بهترین اتفاقات را رقم بزنند. امیدوارم همه ما روز به روز بتوانیم پیشرفت کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. این گل را هم به بچه‌های تیم و خانواده عزیزم و به خصوص مادرم تقدیم می‌کنم. من هم از این به بعد مسئولیتم سنگین شده و باید بیشتر تلاش کنم تا اتفاقات خوبی رقم بزنم و برای تیم هم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

2087402

مدافع ملوان در مورد سرود قهرمانی بازیکنان این تیم توضیح داد: ملوان تیم ریشه‌داری است و خودش را ثابت کرده است. تیم ملوان، هواداران این تیم و مردم انزلی همیشه بهترین بوده‌اند و این اتفاق هم می‌تواند رخ بدهد. چرا که نه؟ اما الان خیلی زود است که بخواهیم راجع به این مسائل صحبت کنیم. ملوان در دل همه ما بازیکنان و همه هواداران قهرمان است و ما هم به عشق آنها می‌جنگیم تا مردم گیلان را خوشحال کنیم.

باقری در پاسخ به اینکه بازیکنان ملوان چقدر امیدوار هستند که جایگاه فعلی این تیم در جدول را حفظ کنند، گفت: هیچ‌ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید جلو بویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. همه بازی‌ها سخت است و برخی تیم‌ها هم هزینه‌های بسیار زیادی انجام داده و برای قهرمانی بسته شده‌اند، اما در هر صورت ما تلاش می‌کنیم که اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

این بازیکن در مورد اهداف ملوان در فصل جاری نیز گفت: به قول آقای مازیار زارع همه ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم اما الان برای صحبت در این مورد زود است. ما همیشه در زمین‌مان محکوم به برد هستیم و بیرون از خانه هم محکوم به برد هستیم‌‌. یک تیم جوان هستیم و این جوان‌ها می‌توانند اتفاقات خیلی بزرگی را در زمین رقم بزنند. ان‌شاءالله روز به روز جلو برویم و اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزنیم و جایگاه خیلی خوبی نسبت سال‌های گذشته کسب کنیم.

این بازیکن درباره تقابل با نساجی در هفته آینده گفت: درست است که حساسیت‌هایی وجود دارد اما مردم گیلان و مازندران به قدری به هم علاقه دارند که این مسابقه هر سال با جذابیت‌های خاصی دنبال می‌شود. امروز خوشحالی برد ما برابر استقلال خوزستان تمام شد. همان‌طور که گفتم همه بازی‌ها سخت است و نساجی هم امسال تیم خوبی دارد. ما پرقدرت خودمان را آماده این بازی می‌کنیم تا با کسب سه امتیاز، دل مردم گیلان را شاد کنیم.

باقری که در ابتدای فصل زمزمه‌هایی در خصوص جدایی‌اش از ملوان شنیده می‌شد، در این باره توضیح داد: من فصل گذشته تحت قرارداد ملوان بودم و قراردادم یک ساله بود اما باشگاه با استفاده از بند تمدید خودکار با افزایش 25 درصد دستمزد، قرارداد ما را تمدید کرد و ما هم در تیم ماندیم. در ادامه آقای سعید دقیقی آمدند که شرایط برای همکاری بین من و ایشان فراهم نبود. من هم پیشنهادات خوبی از چند تیم بزرگ داشتم و در حال صحبت بودم که آقای زارع آمدند و در صحبتی که با ایشان داشتم تصمیم گرفتم به عشق مردم گیلان و آقای مازیار امسال هم در خدمت ملوان باشم و برای خوشحالی‌شان تلاش کنم.

او در پایان گفت: از بچه‌های تیم که واقعا زحمت می‌کشند و مربی عزیزمان که می‌دانم خیلی تلاش می‌کند، ممنونم و امیدوارم مسئولان هم کمک کنند و دل بچه‌ها را شاد کنند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. از هواداران متعصب و پرشور ملوان هم تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها