کد خبر : 2072839 | 07 مهر 1403 ساعت 13:28 | 26.7K بازدید | 23 دیدگاه

ترابی هنوز هم کارت قرمز را باور نمی‌کند؛

اخراج ستاره محبوب مدیرعامل سپاهان (عکس)

مهدی ترابی با اخراج در دیدار با سپاهان، تقابل با شاگردان یحیی گل‌محمدی را از دست داد.

اخراج ستاره محبوب مدیرعامل سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در شبی که سپاهان را شکست داد، ستاره ارزنده خود را در اواسط نیمه دوم با کارت قرمز مواجه دید. مهدی ترابی بازیکنی که به دلیل برخورد خشن با محمدمهدی محبی و پس از بازبینی صحنه در وی‌ای‌آر از زمین اخراج شد، در حالی کارت قرمز وحید کاظمی را مقابل چشمان خود دید که در این سال‌ها کمتر پیش آمده بود که جریمه شخصی شود.

آخرین بار او با پیراهن پرسپولیس به دلیل دعوا و درگیری با احمد موسوی، مدافع تیم نساجی، از زمین اخراج شد که البته این رفتار هم از ترابی بعید بود و تا آن زمان مشاهده نشده بود. با این حال ترابی حالا دومین اخراج خود در این سال‌ها را در برابر تیمی تجربه کرده که مدیرعاملش، مهدی آذربایجانی، نسبت به او ابراز علاقه کرده بود.

2087386

این ابراز علاقه پیش از انتقال ترابی به تراکتور رقم خورد و شایعه حضور او در جمع سرخپوشان تبریزی را هم شکل داد که البته در نهایت این شایعه محقق نشد تا ترابی به تراکتور ملحق شود.

با این حال این اخراج ناباورانه سبب شد تا ترابی نتواند تیمش را تا پایان بازی همراهی کند و البته امکان حضور در بازی با فولاد و تقابل با یحیی گل‌محمدی را نیز از دست داد.

2084086
مدیرعامل سپاهان پیش از شروع فصل نسبت به مهدی ترابی ابراز علاقه کرده بود و او را بازیکن موردعلاقه خود دانسته بود.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها