کد خبر : 2072838 | 07 مهر 1403 ساعت 13:28 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف موسیالا: نیمی آلمانی و نیمی انگلیسی‌ام!

جمال موسیالا می‌گوید که هنوز ۵۰ درصد از وجودش انگلیسی است و همیشه همین‌طور خواهد ماند.

اعتراف موسیالا: نیمی آلمانی و نیمی انگلیسی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا ستاره بی چون و چرای بایرن مونیخ در چند سال اخیر بوده و درخشش او در ترکیب این تیم و تیم ملی آلمان باعث شده است که بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر فوتبال دنیا بشناسند و باشگاه‌های بسیاری به جذب او علاقه زیادی داشته باشند.

این ستاره جوان به تازگی گفت‌وگویی را با گاردین انجام داده است که در زیر می‌خوانیم.

نبودن در فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا: 
اگر بگویم که جوایز فردی برایم اهمیتی ندارند دروغ گفته‌ام. فکر می‌کنم هر کسی در کودکی می‌خواهد یک جایزه فردی را به نوعی دریافت کند، اما مهم‌ترین نکته این است که فصل گذشته روزهای سختی را سپری کردیم و این فصل باید بهتر باشیم. تمرکز اصلی ما روی فتح جام‌های قهرمانی است و هر چیز دیگری در زمان درست خودش رخ خواهد داد.

فصل قبل بدون جام: 
انتظارها از بایرن این است که جام قهرمانی را به دست آورد و به همین دلیل فشارها روی این تیم زیاد است. رقابت خوبی در لیگ وجود دارد و ما فقط باید روی خودمان متمرکز باشیم و کارهای درستی را که شاید فصل گذشته انجام ندادیم در این فصل انجام دهیم.

احتمال حضور در لیگ برتر: 
هیچ برنامه‌ای برای این موضوع ندارم. سعی می‌کنم خیلی به آینده فکر نکنم چون شرایط همیشه و در هر سال و شاید هر ماه تغییر می‌کند. در شش سالگی فکر نمی‌کردم که در  هفت سالگی در انگلیس باشم. نمی‌دانم. از هر اتفاقی استقبال می‌کنم اما در جایی که الان هستم بسیار خوشحالم.

انتقادهای تند دی‌دی هامان: 
من خودم همیشه از خودم انتقاد می‌کنم. انتقادها همیشه وجود دارد. خیلی به شبکه‌های اجتماعی و حرف‌هایی که زده می‌شود توجهی ندارم. شما باید اظهارات بسیار خوبی که مطرح می‌شود را ببینید اما یک اظهار نظر بد در ذهن می‌ماند. به همین دلیل سعی دارم از چنین اتفاقی دوری کنم. مهم‌ترین نکته بازخوردی است که از مربیان و بازیکنان و کسانی که در اطرافم هستند و پدر و مادرم می‌گیرم. این مسائلی است که برای من جدی است.

انتخاب آلمان به جای انگلیس: 
در آن زمان در مونیخ زندگی می‌کردند و همین جا به دنیا آمدم. مادرم آلمانی است. این انتخاب توهین به انگلیس نبود. انگلیس هنوز برای من مثل خانه است. وقتی در انگلیس زندگی می‌کردم برای تیم ملی این کشور به میدان رفتم و همه دوستانم در آنجا انگلیسی بودند اما بار دیگر وقتی به مونیخ برگشتم شروع به تماشای فوتبال آلمان کردم. حس می‌کنم ۵۰ درصد انگلیسی و ۵۰ درصد آلمانی‌ام! هنوز روی انگلیسی را دارم. همیشه همین‌طور خواهد بود.

دیدگاه‌ها