کد خبر : 2072835 | 07 مهر 1403 ساعت 13:21 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

گپ چند دقیقه‌ای شمسایی با خورخه باز؛

دیدار تلخ سرمربیان ایران و پرتغال پس از ناکامی بزرگ

دو مربی ایران و پرتغال پس از وداع با جام جهانی 2024 و در هنگام ترک‌ کشور ازبکستان با هم دیدار کردند و از یکدیگر تمجید کردند!

دیدار تلخ سرمربیان ایران و پرتغال پس از ناکامی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و کادرفنی دو تیم ایران و پرتغال که با شکست ناباورانه مقابل مراکش و قزاقستان از ادامه رقابت‌ها اخراج شدند، شب گذشته هنگام ترک کشور ازبکستان در فرودگاه بین‌المللی تاشکند با هم دیدار کردند.

خورخه براز، سرمربی تیم ملی پرتغال، ضمن خوش و بش با وحید شمسایی گفت: از اینکه در فرودگاه همدیگر را ملاقات می‌کنیم متاسف و ناراحتم، خوشحال می‌شدم در زمین بازی همدیگر را می‌دیدیم.

وی که در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی با پرتغال به عنوان قهرمانی دست یافت، گفت: شما یک مربی خیلی خوب هستید و بازیکنان ایران از کیفیت ممتازی در فوتسال جهان برخوردارند ولی این ورزش است و باید روزهای بد آن را هم بپذیریم.

2087384

وحید شمسایی نیز ضمن تشکر از این مربی نام‌آشنا گفت: ما هم برای شما و تیم پرتغال احترام فوق‌العاده‌ای قائلیم و امیدواریم بتوانیم در آینده از ظرفیت فوتسال شما برای همکاری‌های مشترک در زمینه برگزاری دیدارهای دوستانه و کارگاه‌های دانش‌افزایی مربیان ایرانی استفاده کنیم.

گفتنی است بازیکنان تیم پرتغال که با حسین طیبی و سعید احمدعباسی دوست یا همبازی سابق بودند نیز دقایقی را کنار هم گذراندند.

دیدگاه‌ها