کد خبر : 2072823 | 07 مهر 1403 ساعت 12:24 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلبم به درد آمد

بلینگام: طاقت دیدن اشک‌های وینی را نداشتم

جود بلینگام در کانال یوتیوبی خود به گریه‌های وینیسیوس در نشست خبری فصل قبل هنگام صحبت در مورد نژادپرستی اشاره کرد.

بلینگام: طاقت دیدن اشک‌های وینی را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در فصل جدیدی از مستند یوتیوبی خود از رنجی که وینیسیوس در مبارزه با نژادپرستی می‌کشد، ابراز تاسف کرد.
در 25 مارس گذشته و در آستانه بازی اسپانیا-برزیل، دیداری در چارچوب مبارزه با نژادپرستی، وینی به گریه افتاد و گفت: «من حالا کمتر و کمتر میل به بازی دارم و تمام چیزی که می‌خواهم این است که فوتبال بازی کنم و سیاه‌پوستان رنج نبرند.»

حرف‌ها و گریه وینیسیوس دل بسیاری از فوتبال‌دوستان از جمله هم‌‌تیمی‌هایش را به درد آورد.

2087362

بلینگام در این رابطه گفت: «وینی در کنفرانس مطبوعاتی خود بسیار ناراحت به نظر می‌رسید. او وقتی از نژادپرستی صحبت می‌کند، این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد و سخت است که وینی را اینگونه ببینیم. وینیسیوسی که من می‌شناسم همیشه لبخند می‌زند و انسانی دلگرم‌کننده است، به همین دلیل گریه‌های او من را بسیار تحت تاثیر قرار داد و طاقت دیدن اشک‌های او را نداشتم. او حتی در مورد توقف بازی و ترک فوتبال صحبت کرد.»

بلینگام اینگونه با ستاره برزیلی همدردی کرد و گفت: «ما باید وقتی به مادرید برگشتیم از او حمایت کنیم و کاری کنیم که او را دوست داشته باشند.»

در این قسمت مستند جود در مورد جشن قهرمانی رئال در لیگ نیز حرف زد: «ما بازیکنان در کنار خانواده‌هایمان بازی بین بارسا و خیرونا را تماشا می‌کردیم. عالی بود و لذت بردیم. خیلی خوب بود و هر بار که خیرونا گل می‌زد، اتاق منفجر می‌شد. آنها 2-4 باختند و ما زودتر کادیز را با سه گل برده بودیم.»

دیدگاه‌ها