کد خبر : 2072813 | 07 مهر 1403 ساعت 12:01 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه هافبک بارسا: بالاخره وقت برگشت شد

فرانکی دی‌یونگ انگیزه بالایی برای بازگشت به میادین دارد و منتظر تصمیم نهایی کادر پزشکی است.

انگیزه هافبک بارسا: بالاخره وقت برگشت شد

به گزارش "ورزش سه"، دی‌یونگ روزهای بسیار سختی را در رقابت‌های فصل گذشته سپری کرد و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او حتی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی هلند در رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپای ۲۰۲۴ را هم از دست بدهد و همچنان مشغول طی کردن روند درمانش باشد.

این ستاره هلندی که یکی از بازیکنان خوب و درخشان بارسا در چند فصل اخیر بود به همین دلیل در رقابت‌های فصل جدید لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت هانسی فلیک در ترکیب بارسا هم به میدان نرفته و طولانی شدن دوری او از میادین باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران این باشگاه هم شده بود.

اما حالا موندو دپورتیوو خبر داده است که بالاخره انتظارها برای دیدن دوباره این بازیکن با پیراهن بارسا در زمین به پایان رسیده و او آماده است که تصمیم نهایی درباره شرایطش و تاریخ دقیق بازگشتش به میدان پس از جلسه تمرینی که روز دوشنبه این هفته برگزار خواهد شد از سوی کادر پزشکی و فنی بارسا گرفته شود.

دی‌یونگ در صورت دریافت مجوز از سوی پزشکان بارسا می‌تواند در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر یانگ بویز که سه‌شنبه برگزار خواهد شد در ترکیب تیمش به میدان برود یا نهایتا باید تا بازی برابر آلاوس که یکشنبه آینده برگزار می‎‌شود صبر کند و هواداران هم با تمام وجود منتظر بازگشت او به میادین هستند.

دیدگاه‌ها