کد خبر : 2072811 | 07 مهر 1403 ساعت 11:57 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: دعوا با گواردیولا را ترجیح می‌دهم!

میکل آرتتا مشکلی با تنش به وجود آمده بین او و پپ گواردیولا ندارد و از این وضعیت راضی است.

آرتتا: دعوا با گواردیولا را ترجیح می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت نزدیک دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی در رقابت‌های دو فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که هر دو فصل با قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید باعث شده است که جنجال و تنش در روابط بین بازیکنان و حتی مربیان این دو تیم در فصل جدید بیشتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد.

دیدار هفته گذشته این دو تیم که با نتیجه مساوی به پایان رسید، نشان داد که بازیکنان چه در زمین و چه بیرون زمین انگیزه بسیاری برای رویارویی با طرف مقابل دارند و گواردیولا هم روز گذشته با ناراحتی از اظهارات مطرح شده از سوی آرتتا صحبت‌های نسبتا تندی را درباره او مطرح کرد.

با این حال، سرمربی جوان آرسنال که سابقه همکاری با گواردیولا در سیتی را دارد و مدتی طولانی در کادر فنی او حضور داشت همچنان مدعی است که علاقه زیادی به این مربی دارد. او با تمجید از استاد سابقش گفت: «من او را دوست دارم و احترام بسیاری برایش قائل هستم. من پپ گواردیولا و سیتی را همیشه و در هر حالتی تحسین کردم. این ورزش است. چیزی که حرفه ماست و مسئله دیگر مربوط به روابط شخصی ما می‌شود.

با این حال، باید اعتراف کنم که این واکنش‌ها را خیلی بیشتر از این ترجیح می‌دهم که کسی پس از پایان بازی بیاید و به پشتم ضربه بزند و بگوید که کارت خوب بود و شما در مسیر درستی قرار دارید! به همین دلیل است که خودم این کار را انجام می‌دهم.»

دیدگاه‌ها