کد خبر : 2072809 | 07 مهر 1403 ساعت 11:52 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تک‌تک بازی‌ها را باید ببریم

فاش شد: قولی که میلانی‌ها بعد از دربی دادند

فیکایو توموری می‌گوید که بازیکنان میلان برای بردهای متوالی و سبقت گرفتن از رقبا هم‌قسم شده‌اند.

فاش شد: قولی که میلانی‌ها بعد از دربی دادند

به گزارش "ورزش سه"، میلان تا دو هفته قبل و بعد از شکست از لیورپول تیمی بحران‌زده بود و مربی‌اش فونسکا در خطر اخراج قرار داشت ولی بعد از پیروزی در دربی برابر اینتر روسونری اوج گرفت و دیشب با برتری برابر لچه موقتا صدرنشین سری آ نیز شد. روندی که شاید خوشبین ترین هوادار میلان نیز تصورش را نداشت اما راز این تحول چه بود؟

فیکایو توموری بعد از برتری 3-0 برابر لچه گفت: «فونسکا روی انسجام و دفاع تیمی اصرار دارد. به هر حال، او خودش یک مدافع بود (با خنده). این فقط وظیفه مدافعان نیست، بلکه برای کل تیم است. حالا اگر گلی را دریافت کنیم، هیچ وحشتی وجود ندارد، می‌دانیم چگونه بازی کنیم و می‌دانیم که به بازی ادامه می‌دهیم و گل از راه می‌رسد. برابر لچه گلی دریافت نکردیم و پیروز شدیم. یک کلین‌شیت خوب که یکی از اهدافمان بود.»

2087339

در ابتدای این فصل هیچ چیز خوب پیش نمی‌رفت، ولی الان میلان حس متفاوتی منتقل می‌کند. اینطور نیست؟ «ما به عنوان بازیکنان و یک انسان، طبعا وقتی پیروز می‌شویم حس بهتری می‌گیریم و اعتماد تیم تقویت می‌شود. در ابتدا اوضاع آن طور که ما می‌خواستیم پیش نمی‌رفت. باید بیشتر و سخت‌تر کار می‌کردیم، چون اصلا راضی نبودیم. ما برای میلان بازی می‌کنیم و در این باشگاه فشار برای بردن در هر بازی وجود دارد. ما سخت کار می‌کنیم تا پیشرفت کنیم و پیروز هستیم. راستش بعد از دربی به یکدیگر گفتیم که گذشته را باید فراموش کرد و از این به بعد باید تک تک بازی‌ها را ببریم. فکر می‌کنم در بازی‌های اخیر عملکرد مورد انتظار را داشته‌ایم. برابر لچه شرایط با دربی فرق می‌کرد و می‌دانستیم اگر برنده نشویم، برد دربی اهمیتش را از دست خواهد داد و خوشحالم پیروز شدیم.»

دیدگاه‌ها