کد خبر : 2072799 | 07 مهر 1403 ساعت 11:22 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

جادوگر فرانسوی در کره جنوبی با جام استارت زد

فیلیپ بلین اولین جام خود را در والیبال کره جنوبی به دست آورد. فیلیپ بلین اولین جام خود را در والیبال کره جنوبی به دست آورد.

جادوگر فرانسوی در کره جنوبی با جام استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال جام کره جنوبی امروز شاهد یک فینال بود که در این دیدار تیم چئونان هیوندایی اسکای واکرز با سرمربیگری فیلیپ بلین سرمربی سابق تیم ملی والیبال ژاپن توانست در یک دیدار جذاب و ماراتن گونه با نتیجه سه بر دو از سد اینچئون کال جامبوس بگذرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در این دیدار ابتدا تیم اینچئون ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ از آن خود کرد، سپس این هیوندایی بود که ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد، اما اینچئون یکبار دیگر پیش افتاد و ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ برنده شد. شاگردان فیلیپ بلین که نمی‌خواستند به همین راحتی این جام را از دست بدهند به خود آمدند و توانستند ست‌های چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۳ ببرند و عنوان قهرمانی جام kovo را از آن خود کنند.

2087329

در این دیدار سو بونگ هیو قطر پاسور چئونان هیوندایی بیست و یک امتیاز برای تیمش کسب کرد و در تیم اینچئون نیز یوسوانی بیست و یک امتیاز به دست آورد. همچنین فیلیپ بلین توانست انتقام باخت دور گروهی از تیم اینچئون کال جامبوس را به بهترین شکل بگیرد.

این اولین قهرمانی فیلیپ بلین فرانسوی در تیم چئونان هیوندایی اسکای واکرز در اولین تورنمنت خود با این باشگاه بود تا نشان دهد قصد دارد روند موفقیت خود در ژاپن را در این باشگاه هم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها