کد خبر : 2072791 | 07 مهر 1403 ساعت 10:26 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

391 دقیقه کلین‌شیت، اخباری همچنان می‌تازد!

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان رکوردی فوق‌العاده را در هفته‌های ابتدایی لیگ ثبت کرده است.

391 دقیقه کلین‌شیت، اخباری همچنان می‌تازد!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری یک بازی دیگر در ترکیب گل‌گهر دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا رکورد ویژه خود در گل نخوردن را ارتقا بدهد. این دروازه‌بان باتجربه در چهارمین بازی متوالی گل‌گهر هم کلین‌شیت کرد تا ضمن ثبت چهارمین کلین‌شیت فصل همچنان برای تیمش خوش بدرخشد.

اخباری بعد از آنکه در دقیقه 69 دیدار با ملوان در هفته اول دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی باز شد، در 4 بازی بعدی تیمش مقابل استقلال خوزستان، نساجی، مس رفسنجان و هوادار توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و با 4 کلین شیت در صدر جدول بهترین گلرهای لیگ قرار بگیرد.

دروازه‌بان گل‌گهر حالا 391 دقیقه است که گلی دریافت نکرده و با توجه به آمادگی جسمانی‌ای که در بازی‌های اخیر از او شاهد بودیم، قطعا برای ارتقای این رکورد تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

اخباری در شرایطی 4 کلین‌شیت تا کنون ثبت کرده که تیمش یک بازی مقابل پرسپولیس دارد و یک بازی کمتر از سایر دروازه‌بان‌ها انجام داده است. بی‌شک این روند خوب برای دروازه‌بان باتجربه گل‌گهری‌ها نشان از انگیزه او برای عملکرد بهتر در ادامه فصل دارد و مهدی تارتار هم خوشحال است که چنین دروازه‌بان آماده‌ای را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها