کد خبر : 2072788 | 07 مهر 1403 ساعت 10:04 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: این پاری سن ژرمن استثنائی است!

لوئیس انریکه معتقد است که تیمش یکی از بهترین نمایش‌هایش را در دیدار برابر رن ارائه کرده است.

انریکه: این پاری سن ژرمن استثنائی است!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ یک فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل رن به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد تا یک برد ارزشمند را به دست آورده باشد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

پی‌اس‌جی با پیروزی در این دیدار توانست موقتا با ۱۶ امتیاز از شش بازی در صدر جدول رقابت‌های لیگ یک فرانسه قرار بگیرد و حالا امیدوار به لغزش مارسی است و موناکو در دیدارهایشان در این هفته است تا بتواند به تنهایی در این جایگاه بایستد و اختلاف امتیازی را با این دو رقیب ایجاد کرده باشد.

انریکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار  داشت: «فکر می‌کنم دیداری را بین دو تیم دیدیم که بسیار خوب و کامل بود. به جز بخش آخر بازی که شاید ما تغییرات زیادی را ایجاد کردیم و شاید همین باعث شد که جریان بازی کمی از کنترل‌مان خارج شود و نتوانستیم کارهایی که لازم داشتیم را انجام دهیم.

فکر می‌کنم تیم ما در ۷۰ دقیقه اول این بازی واقعا عالی و استثنائی در زمین ظاهر شد. ما موقعیت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم و شانس‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. سه گل به ثمر رساندیم و یک بازی بسیار کامل را به نمایش گذاشتیم که اعتماد به نفس ما برای آینده را افزایش داد. هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد.

من بسیار خوشحال و راضی هستم. نه فقط به خاطر گل‌ها، بلکه به خاطر موقعیت‌های گلی که ایجاد کردیم و همین نشان می‌دهد که ما چه تیم خوبی هستیم. برابر حریفی قدرتمند و دشوار مانند رن بازی کردیم که همیشه برای ما دردسرساز بوده است و فکر می‌کنم از همان ابتدا نشان دادیم که تیم برتر زمین هستیم.»

دیدگاه‌ها