کد خبر : 2072787 | 07 مهر 1403 ساعت 09:48 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

فونسکا: کسی انتظار دیدن این میلان را نداشت

پائولو فونسکا از عملکرد تیمش در دیدار برابر لچه ابراز رضایت کرد.

فونسکا: کسی انتظار دیدن این میلان را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی لچه به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک بازی قابل قبول و هجومی با نتیجه ۰-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز این دیدار را هم از آن خود کند.

این سومین پیروزی متوالی روسونری در رقابت‌های سری ایتالیا بود و به نظر می‌رسد که شرایط این تیم پس از روزهای سختی که در هفته‌های ابتدایی فصل جدید تجربه کردند رو به بهبود است و هواداران باشگاه امیدوار هستند که تیم محبوب‌شان بتواند این روند را حفظ کند و در جمع مدعیان قهرمانی حضور داشته باشد.

2075565

فونسکا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «شاید مردم انتظار این اتفاق را نداشته باشند اما این لذت فوتبال است که همه چیز می‌تواند خیلی سریع و حتی در طول یک بازی و در فاصله ۹۰ دقیقه تغییرات قابل توجه و زیادی کند، هرچند این تغییر می‌تواند مثبت یا منفی باشد.

این پیروزی پس از عملکرد خوبی که در دربی برابر اینتر داشتیم برای ما بسیار مهم بود و توانستیم روند خوبی که آغاز کرده بودیم را حفظ کنیم. می‌دانستیم که کاهش جو خوب و رؤیایی به وجود آمده در بین هواداران کار بسیار دشواری است چون انتظارات را بالا برده بود اما بازیکنان تیم من به خوبی درک کردند که چطور باید دوباره از این جو خارج شوند و با واقعیت روبرو شوند. آنها خیلی خوب بازی کردند.»

او در پاسخ به سوالی درباره بازی حساس میلان برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان که این هفته برگزار خواهد اظهار داشت: «این بازی متفاوتی خواهد بود. ما بدشانس بودیم که برابر دو تیمی که شاید از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا هستند قرار گرفتیم. لیورپول جایگاه قابل توجهی در فوتبال اروپا دارد و شاید لورکوزن الان از آنها هم بهتر باشد.

می‌دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم اما باید آماده این بازی باشیم. من سعی کردم پیش از این بازی خیلی به لورکوزن فکر نکنم و تمام تمرکزم روی بازی برابر لچه بود اما حالا باید به خانه بروم و آماده شدن برای این بازی حساس را آغاز کنم.»

دیدگاه‌ها