کد خبر : 2072786 | 07 مهر 1403 ساعت 09:35 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

کای هاورتز:

از آمدن استرلینگ به آرسنال شوکه شده بودم!

کای هاورتز می‌گوید هیچ اطلاعی از پیوستن رحیم استرلینگ به آرسنال نداشته است.

از آمدن استرلینگ به آرسنال شوکه شده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، حضور انزو مارسکا روی نیمکت چلسی به عنوان سرمربی جدید این تیم شرایط خوبی را برای رحیم استرلینگ ایجاد نکرد و این بازیکن با صلاح‌دید سرمربی جدید تیمش از فهرست این تیم کنار گذاشته شد و روزهای سختی را در تابستان امسال در استمفوردبریج سپری کرد.

شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسید، ولی چندان جدی نبود. با این حال، این بازیکن در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت که چلسی را ترک کند و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی آرسنال شد تا تجربه بازی برای این تیم را هم به دست آورد.

هاورتز که پیش از این تجربه بازی در کنار استرلینگ در چلسی را داشته درباره این اتفاق به اسکای اسپورت گفت: "داشتن دوباره او بسیار خوب است. پیش از آن که استرلینگ به آرسنال بیاید، صحبتی با او نداشتم چون اصلاً نمی‌دانستم که قرار است به این تیم بیاید و شوکه شدم. در روز آخر به تلفن همراهم نگاه کردم و دیدم که نوشته او در آستانه پیوستن به آرسنال است.

2086519

پس از بازی برابر برایتون او را دیدم. دیدن و هم‌تیمی شدن دوباره با او برای من بسیار خوب بود، چون در زمان حضورم در چلسی هم رابطه صمیمانه‌ای با استرلینگ داشتم. او بازیکنی درجه یک است و این موضوع را بارها در لیگ برتر ثابت کرده است. داشتن او در این تیم بسیار ارزشمند است و فکر می‌کنم که استرلینگ هم قرار است از دوران حضورش در آرسنال لذت ببرد."

دیدگاه‌ها