کد خبر : 2072778 | 07 مهر 1403 ساعت 09:04 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه دستیار مهدی رحمتی در چالوس

مربی فصل گذشته نساجی این فصل نیز در مازندران فعالیت خواهد کرد.

معارفه دستیار مهدی رحمتی در چالوس

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ۲۳ مهرماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها در دو گروه ۱۴ تیمی حاضر خواهند شد و به مصاف یکدیگر می‌روند‌ تا تیم‌های صدرنشین هر گروه مستقیم به لیگ یک راه پیدا کنند و تیم‌های دوم نیز به پلی آف می‌روند تا تکلیف سومین تیم صعودکننده مشخص شود.

نیکاپارس چالوس که امسال دومین فصل حضور خود در لیگ دسته دوم را تجربه می‌کند پس از همکاری با حسن اشجاری و محسن بنگر به سراغ گزینه جدیدی رفت و مربی سال گذشته نساجی را در مازندران نگه داشت تا هدایت تیمشان را برعهده بگیرد.

سال گذشته که وحید رضایی در کادرفنی نساجی حضور داشت و توانسته بود پیش از آن قهرمانی لیگ دسته دوم را تجربه کند امسال در نیکاپارس حضور خواهد داشت. رضایی در دوران مربیگری‌اش توانسته جواز سه تیم لیگ دویی را برای حضور در لیگ یک را بگیرد و طعم شیرین صعود را بچشد.

وحید رضایی فصل گذشته در کادر فنی سید مهدی رحمتی در نساجی حضور داشت و اکنون راهی چالوس شده است تا مجددا هدایت تیمی را برعهده بگیرد. او با مس شهربابک قهرمان لیگ دو شده بود و پس از آن همراه این تیم دو فصل متوالی را در لیگ یک تجربه نمود که اولین فصل به رتبه هفتم و فصل بعدی را به رتبه ششم دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها