کد خبر : 2072776 | 07 مهر 1403 ساعت 00:51 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۳-۱ رن: بارکولا، امباپه جدید انریکه!

پاری سن ژرمن در اولین شب هفته ششم لیگ یک با نتیجه ۳-۱ از سد رن گذشت.

پی‌اس‌جی ۳-۱ رن: بارکولا، امباپه جدید انریکه!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب آسانی را در پارک دو پرنس سپری کرد و با نمایشی قاطعانه موفق شد با سه گل رن را شکست دهد و با ۱۶ امتیاز صدرنشینی‌اش در جدول لیگ یک را تثبیت کند.

ویدئو: 354363

ترکیب دو تیم

پی‌اس‌جی: سافونوف، برالدو، پاچو، مارکینیوش، حکیمی، روئیز، نوس، زئیر امری، بارکولا، لی، دمبله
رن: مانداندا، اوستیگارد، ووه، سیدو، آسینون، ماتوسیوا، سانتاماریا، تروفرت، بلاس، کالموئندو، گویری

سه دقیقه پس از سوت آغاز بازی، مارکینیوش توانست دروازه رن را باز کند، اما VAR مانع خوشحالی او شد و گلش را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. حملات پرتعداد پی‌اس‌جی اما پایانی نداشت و آنها بارها دروازه تیم مهمان را با تهدید مواجه می‌کردند.

درحالی‌که نیم‌ساعت از آغاز بازی گذشته بود، بردلی بارکولا با پاس عثمان دمبله چراغ اول را برای شاگردان لوئیس انریکه روشن کرد. در ادامه نیمه اول رن هیچ حرفی برای گفتن نداشت و این پاریسی‌ها بودند که مالک توپ و میدان بودند تا این نیمه با برتری آنها خاتمه یابد.

پایان نیمه اول

سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، اشرف حکیمی با ضربه‌ای زیبا اختلاف را به دو رساند، اما پرچم کمک داور بالا رفته بود و این گل هم به سرنوشت گل مارکینیوش دچار شد.

با این حال پی‌اس‌جی مشکلی نداشت، چرا که در دقیقه ۵۸ کانگ این لی حساب کار را ۲-۰ کرد. این اختلاف دو گله ۱۰ دقیقه بعد با ضربه بارکولا در مقابل دروازه و ثبت دبل در این بازی، به عدد سه افزایش یافت تا پاریسی‌ها برد خودشان را تا حد زیادی قطعی کرده باشند.

در دقایق پایانی پس از برخورد توپ به دست برالدو، داور به سود رن ضربه پنالتی اعلام کرد و کالیموئندو موینگا از این فرصت استفاده و بازی را ۳-۱ کرد.
در ادامه اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با همان نتیجه به اتمام رسید.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2087293

دقیقه ۳۰: روی حمله‌ای، بارکولا در سمت چپ محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی فوق‌العاده به گوشه دروازه بازی را ۱-۰ کرد.

2مشکی

2087298

دقیقه ۵۸: باز هم بارکولا نقش اول حمله پی‌اس‌جی بود. او با شوتی چشم‌نواز سعی در زدن گل دوم داشت، اما توپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و سپس در برگشت کانگ این لی گل دوم را به ثمر رساند.

3مشکی

2087302

دقیقه ۶۸: شب درخشان بارکولا ادامه داشت. او این بار روی پاس اشرف حکیمی در مقابل دروازه به توپ رسید و گل دوم خود و سوم تیمش را به ثبت رساند.

3مشکی1

2087303

دقیقه ۷۵: رن فقط توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. جایی که کالیموئندو روی ضربه پنالتی‌ای که با هند برالدو به دست آمده بود، توپ را به تور دروازه میزبان چسباند.

دیدگاه‌ها