کد خبر : 2072764 | 07 مهر 1403 ساعت 03:25 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: وجود خدا را در یامگا می‌بینید

کوین یامگا با حضوری دراماتیک در نساجی، دومین ۹۰ دقیقه خود را تجربه کرد.

الهامی: وجود خدا را در یامگا می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقل و انتقالات مهم و پرحاشیه در باشگاه نساجی مازندران، انتقال کوین یامگا به این تیم بود. بازیکن فرانسوی بعد از جدایی از استقلال مقصد خود را نساجی انتخاب کرد، اما طریقه جدا شدن او هواداران زیادی را متاثر کرد.

اولین حضور کوین در نساجی از قضای روزگار در مقابل تیم سابق یعنی استقلال بود. یامگا در آن بازی بازوبند کاپیتانی را هم از فرزاد زامهران تحویل گرفت و اتفاقاً گل اول نساجی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در طول بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

در دیدار حساس و پر برخورد مقابل شمس آذر هم او ۹۰ دقیقه برای نساجی بازی کرد و توانست حملات تیم شمس را از جناح چپ به خوبی خنثی کند. نکته جالب اینکه هواداران شمس آذر هم در این بازی به تشویق مدافع فرانسوی پرداختند.

با وجود این و به دلیل مشکلات و حواشی ایجاد شده برای چشم یامگا، خبرنگاران در کنفرانس از الهامی درباره او سوال پرسیدند و ساکت پاسخ جالبی به آنها داد: او بازیکنی تاثیرگذار و از خارجی‌های خوبی است که به لیگ ایران آمده است. دیدید در استقلال نیز محبوبیت خاصی دارد. باید تشکر ویژه‌ای از هواداران شمس‌ آذر کنم که او را تشویق کردند. جدا از اینکه یک فوتبالیست قوی باشد، انسانی است که می‌توانید وجود خدا را در او حس کنید.

2087270

با توجه به عملکرد خوب یامگا در این دو بازی صحبت‌های الهامی به نظر می‌رسد در دیدار حساس دربی شمال مقابل ملوان هم کوین یامگا بخشی از ترکیب اصلی نساجی خواهد بود.

عکس از معین نادری

دیدگاه‌ها