کد خبر : 2072758 | 07 مهر 1403 ساعت 05:40 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام پر از کنایه آذری: امان از مدیران سفارشی!

سعید آذری با انتشار یک استوری انتقادی وضعیت مدیریتی فوتبال ایران را توضیح داد.

پیام پر از کنایه آذری: امان از مدیران سفارشی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان در یکی از مهمترین دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تراکتور تبریز شد و این شکست در شرایطی که طلایی پوشان، در سه هفته اخیر ۲ شکست و ۱ تساوی تجربه کردند و در مسابقات آسیایی فرم دور از انتظاری داشتند که مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفت.

شاگردان مورایس در این فصل از لیگ برتر، با ۱۳ امتیاز صدرنشین لیگ بودند، اما اکنون با تجربه اولین شکست فصل و همچنین از دست دادن صدر جدول، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند و حتی روز گذشته، ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان، معتقد بود پیشکسوتان باید از روند کنونی این تیم حمایت کنند!

با این حال به نظر می‌رسد فوتبال‌دوستان ایرانی و علی الخصوص پیشکسوتانی که به این تیم اصفهانی نزدیک هستند، هرگز از وضعیت طلایی پوشان رضایت خاطر ندارند. 

اکنون سعید آذری مدیر سابق باشگاه‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان که در طی سال‌های اخیر از مدیران فوتبالی موفق ایران محسوب می‌شود، با انتشار یک استوری از وضعیت باشگاه سپاهان انتقاد کرد.

2087251

البته در جریان هواداری فوتبال ایران، این مطلب انتقادی را به وضعیت مدیریت باشگاه استقلال ارتباط دادند و معتقد هستند این مطلب، شرایط هر دو باشگاه مهم فوتبال ایران را در برمی‌گیرد.

دیدگاه‌ها