کد خبر : 2072756 | 06 مهر 1403 ساعت 23:53 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بخاطر مردم تا دقیقه نود می‌جنگیم:

نورافکن: ملوان هدف‌های بزرگی دارد

امید نورافکن بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان به گفتگو پرداخت.

نورافکن: ملوان هدف‌های بزرگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن، کاپیتان تیم ملوان، با امیدواری زیادی نسبت به شرایط تیم خود صحبت کرد و پیروزی مقابل استقلال خوزستان را نتیجه تلاش و خودباوری کادر فنی و بازیکنان این تیم دانست.

امید نورافکن در ابتدای صحبت‌های خود درباره صدرنشینی ملوان گفت: نقطه قوت ملوان این است که تا دقیقه نود تلاش می‌کند، بازیکنان و کادر فنی خوب و پرتلاشی داریم و تلاش می‌کنیم این روند ادامه‌دار باشد.

او درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: امروز خیلی سخت بردیم، باید روی این مسئله فکر کنیم و نقطه قوت را بیشتر و نقطه ضعف را کار کنیم تا تیم بهتر شود، این تیم هدف بزرگی دارد و امیدوارم که بهتر شویم.

ویدئو: 354325

نورافکن درباره لقب خاص "امید انزلی‌چی" و تشویق هایی که انجام دادند گفت: لطف مردم هست، باور کنید اولین بحثی که در فوتبال خودم و تیم‌مان دارد مردم انزلی اولویت اصلی ما هستند، در این بارون با چتر حضور پیدا می‌کنند و تیم را تشویق می‌کنند، همین باعث می‌شود تا دقیقه نود برای آنها تلاش کنیم، تیمی که پنالتی خراب می‌کند سخت به مسابقه برمی‌گردد.

کاپیتان ملوان در ادامه گفت: همه بازیکنان می‌خواستند که نتیجه را تغییر دهند، بچه‌هایی که وارد زمین شدند، تلاش کردند تا دوباره نتیجه را برگردانیم، چند ساعت وقت داریم که خوشحال شویم و باید قبل از بازی‌های ملی مقابل نساجی در مازندران بازی کنیم و امیدوارم در آن مسابقه پیروزی کنیم تا از کورس عقب نمانیم.

او درباره آینده ملوان گفت: باید تلاش بیشتری کنیم.

دیدگاه‌ها