کد خبر : 2072750 | 06 مهر 1403 ساعت 23:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی الوحده با یک دخالت منفی از نوراللهی!

تیم فوتبال الوحده در روزی که احمد نوراللهی را در اختیار داشت، برابر بنی یاس به تساوی رسید.

تساوی الوحده با یک دخالت منفی از نوراللهی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال الوحده در جدال برابر بنی یاس به تساوی دو بر دو رسید. مسابقه‌ای که احمد نوراللهی به طور کامل در آن حضور داشت.

پس از دفع توپ بد مدافع الوحده، این آرنو لوسامبا بود که با یک پاس در عمق، توپ را به یوسف نیاکات سپرد و این بازیکن پس از دریبل سنگربان الوحده، به راحتی موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در آخرین دقایق نیمه نخست، مهاجم آماده این روزهای الوحده یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. ارسال ارکینوف به روی دروازه، به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک ضربه نرم به گوشه دروازه، حساب کار را یک بر یک کرد.

بلافاصله و در ابتدای نیمه دوم الوحده به گل رسید. ارسال روبن آمارال با ضربه سر عبدالله المنهالی وارد دروازه شد تا عنابی پوشان دو بر یک پیش بیفتند.

اما این پایان کار نبود چرا که بنی یاس در دقیقه 63 کار را به تساوی کشاند. آنها چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شدند که ارسال مستقیم خوان باوزا در آستانه ورود به دروازه با سر احمد نوراللهی برخورد کرد و همین تغییر مسیر کافی بود تا گلر الوحده در دفع توپ ناموفق عمل کند.

2087248

در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا هر دو تیم هفت امتیازی شده و در رتبه‌های پنجم و ششم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها