کد خبر : 2072744 | 06 مهر 1403 ساعت 22:56 | 28.8K بازدید | 21 دیدگاه

کاماوینگا در فهرست دربی

قطعی: کسی که آنچلوتی منتظرش بود برگشت

ادواردو کاماوینگا تمرین امروز رئال را نیز بدون مشکل پشت سر گذاشت و بهترین خبر ممکن را به کارلتو داد.

قطعی: کسی که آنچلوتی منتظرش بود برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا روزها دور از کانون توجه رسانه‌ها تمرین می‌کرد و بالاخره از مصدومیتی که در تمرینات قبل از سوپرجام اروپا در زانوی چپش دریافت بود، خلاص شد. او دو روز اخیر در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرده و کارلو آنچلوتی با آغوش باز منتظر او است.

سرمربی ایتالیایی در دو جلسه تمرین اخیر از روند پیشرفت کاماوینگا راضی بود و او را برای دربی یکشنبه دعوت خواهد کرد. به خصوص بعد از اتفاقات بازی قبل برابر آلاوس، رئال حالا بیش از همه به کاما نیاز دارد. رئال تا دقیقه 80 با سه گل از حریفش پیش بود، ولی با چند تعویض و ورود بازیکنانی جدید افت کرد. رئال کنترل خط میانی را در 10 دقیقه پایانی بازی از دست داد.

آنچلوتی قبل از شروع فصل متقاعد شده بود که کاماوینگا به والورده آزادی عمل بیشتری خواهد داد و می‌تواند اولین جانشین برای تونی کروس باشد. اما او قبل از سوپرجام اروپا مصدوم شد و هنوز در فصل جاری به میدان نرفته است.

2087234

کادر مربیگری رئال مادرید چند روزی است که این ایده را دارد که به کاماوینگا در بازی مقابل اتلتیکو مادرید از ابتدا میدان بدهد. در مصدومیت قبلی او، این بازیکن فرانسوی پس از یک ماه و نیم بدون مسابقه، بازگشت و مستقیماً به ترکیب اصلی رئال رسید، اما البته بازی متفاوت بود و رئال در کوپا دل ری مقابل آراندینا بازی داشت نه در متروپولیتانو برابر اتلتیکو.

2087233

این آنچلوتی است که در نهایت تصمیم می‌گیرد که کاماوینگا در دربی شروع کند یا نه، اما آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که رئال مادرید به برنامه تاکتیکی فصل قبل باز خواهد گشت، با جود بلینگام به عنوان هافبک چهارم و با آزادی حضور در حمله. کاماوینگا نیز قطعا در فهرست بازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها