کد خبر : 2072742 | 06 مهر 1403 ساعت 22:47 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

سقوط واران و اومتیتی

پایان جهنمی برای زوج خاطره‌انگیز فرانسه!

برای رافائل واران و ساموئل اومتیتی که در فینال جام جهانی 2018 زوج دفاعی فرانسه بودند، هیچ چیز در سال‌های اخیر خوب پیش نرفت.

پایان جهنمی برای زوج خاطره‌انگیز فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، واران و اومتیتی ​​زوج دفاعی فرانسه در جام جهانی 2018 بودند و از آن زمان، دوران حرفه‌ای آنها به دلیل مصدومیت‌ها رو به نزول رفت. بازیکن سابق رئال مادرید دو روز پیش اعلام بازنشستگی کرد و اومتیتی نیز می‌تواند بعدی باشد.

مانند رافائل واران، قهرمان بعدی جهان که می‌تواند کفش‌های خود را آویزان کند، ساموئل اومتیتی ​​است. بازیکن محصول المپیک لیون با واران یک زوج رؤیایی تشکیل داده بود و با عملکرد عالی خود در جام جهانی 2018 به افتخار بزرگ قهرمانی دست یافت و خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان، مطرح کرد. او در آن مقطع بازیکن بارسا بود و در پایان مسابقات مجبور شد زانوی مصدوم خود را جراحی کند، در حالی که پزشکان گفته بودند قبل از رقابت‌ها باید جراحی کند و بازی در جام جهانی ریسکی است.

این عمل آغازی برای افت اومتیتی ​​بود که بقیه دوران حرفه‌ای خود را در مصدومیت‌های متوالی سپری کرده است. به او لقب پویول جدید بارسا را داده بودند، ولی مصدومیت‌ها اجازه درخشش را به او نداد و اکنون برای لیل بازی می‌کند.

بارسا او را در سال 2022 به لچه قرض داد و پس از پایان قراردادش در سال 2023، راهی لیل شد. سال گذشته دقایق زیادی بازی نکرد و مصدومیت دیگری از ناحیه زانو او را مجبور به توقف کرد. بنابراین در فرانسه گمان می‌کنند که در ژوئن 2025، اومتیتی هم می‌تواند مسیر واران را دنبال کند و بازنشسته شود.

دیدگاه‌ها