کد خبر : 2072740 | 06 مهر 1403 ساعت 22:32 | 23.5K بازدید | 39 دیدگاه

امیدوارم تمدید کند اما؛

متاسفم، آرنولد جام می‌خواهد و به رئال می‌رود

گلن جانسون، مدافع سابق لیورپول، معتقد است اگر ترنت الکساندر آرنولد به دنبال گرفتن جام‌های مختلف در هر فصل است، در نهایت به رئال خواهد رفت.

متاسفم، آرنولد جام می‌خواهد و به رئال می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ترنت الکساندر آرنولد در سال 2025 با لیورپول به پایان می‌رسد و تردیدها در مورد تداوم حضور او در آنفیلد همچنان مشهود است. رئال مادرید یکی از مقاصد احتمالی برای ملی پوش انگلیسی است و حالا مدافع سابق لیورپول پیامی‌ شبیه خداحافظی برای او ارسال کرده است. گلن جانسون می‌گوید، خوشحال خواهد شد اگر ترنت قراردادش را تمدید کند ولی انتقال به رئال را هم درک می‌کند.

جانسون گفت: «فکر می‌کنم با الکساندر-آرنولد همه چیز خوب پیش خواهد رفت. او فرزند باشگاه است و هرگز به لیورپول بد نکرده است. او 20 سال است که در باشگاه بوده و رفتاری حرفه‌ای داشته است. هرگز اختلافی بین دو طرف نبوده است. اگر باشگاه قراردادی ارائه کرده که ارزش امضا را ندارد تقصیر خود باشگاه است و فکر می‌کنم هواداران آن را درک کنند. اما من مطمئن هستم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. ایده‌آل برای ترنت این است که دوران حرفه‌ای خود را در لیورپول به پایان برساند.»
و گزینه پیوستن به قهرمان فعلی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا همچنان جزو گزینه‌های آرنولد است: «بله، اگر به رئال مادرید بروید، جام‌هایی تضمین شده دارید. این یک واقعیت است. لیورپول جام‌های تضمینی ندارد و این هم یک واقعیت است. رئال مادرید مطمئناً هر فصل چیزهایی را می‌برد، بنابراین انتقال ترنت به رئال هرگز به خاطر پول نخواهد بود. او اگر جام می‌خواهد، به رئال می‌رود و این قابل درک است. در این سطح همه دستمزدهای بسیار خوبی دریافت می‌کنند، بنابراین اگر چیزی که ترنت می‌خواهد، بردن جام‌ها باشد، رئال مادرید آن را تضمین می‌کند، اما هواداران لیورپول دوست دارند او بماند و برای کسب عناوین در آنفیلد بجنگد.»

2087227

اخیرا وقتی از آرنولد در مورد تمدید احتمالی قراردادش سوال شد، او جواب داد: «من می‌خواهم در تیمی باشم که با آن جام‌های زیادی ببرم. من بازیکنی هستم که انگیزه زیادی برای بردن جام و حضور در جمع بهترین‌ها دارد. این احتمالاً بزرگترین انگیزه هر بازیکنی است. اگر شما شخصیتی برنده داشته باشید، می‌خواهید همیشه و در هر رقابتی پیروز شوید. شما برای پیروزی دست به هر کاری می‌زنید و این همان چیزی است که به من انگیزه می‌دهد.»

دیدگاه‌ها