کد خبر : 2072739 | 06 مهر 1403 ساعت 22:27 | 17.6K بازدید | 31 دیدگاه

با حذف اسپانیا و پرتغال از آوردگاه بزرگ؛

هشت تیم پایانی جام‌جهانی فوتسال با دو شگفتی بزرگ

پس از رقابت 16 تیم برتر جهان و در پایان هشت نبرد هیجان انگیز، سه مدعی قهرمانی از جام جهانی کنار رفتند و دو شگفتی بسیار بزرگ رقم خورد.

هشت تیم پایانی جام‌جهانی فوتسال با دو شگفتی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، با برتری آرژانتین فینالیست 2 دوره اخیر جام جهانی مقابل کراواسی، هشت تیم پایانی بزرگ‌ترین رویداد فوتسال دنیا در ازبکستان مشخص شد. پرتغال تاج و تخت خود را در مصاف با قزاقستان از دست داد و خداحافظی زودهنگامی را از جام جهانی داشت. اسپانیا به شکلی باورنکردنی مقابل ونزوئلا شکست خورد تا تلخ‌ترین و عجیب‌ترین ناکامی خود در آوردگاه بزرگ را تجربه کند. دوئل قهرمان‌های آسیا و آفریقا به سود مراکش به پایان رسید. قصه افغانستان شگفتی‌ساز در تقابل با پاراگوئه آخرین ورق را خورد. اوکراین، طوفان زرد و آبی به پا کرد و ورای انتظارات راهی هشت تیم شد. آرژانتین با حذف کرواسی برای سومین فینال پیاپی خیز برداشت. فرانسه در نخستین تجربه‌اش در جام جهانی در صف هشت تیم دنیا ایستاد و برزیل، غول مهارنشدنی، با بلعیدن کاستاریکا به ششمین ستاره نزدیک‌تر شد.

*نتایج یک هشتم نهایی جام جهانی به شکل زیر است:

برزیل 5 _ 0 کاستاریکا

اسپانیا 1 _ 2 ونزوئلا

پرتغال 1 _ 2 قزاقستان

ایران 3 _ 4 مراکش

اوکراین 3 _ 1 هلند

آرژانتین 2 _ 0 کراواسی

فرانسه 5 _ 2 تایلند

پاراگوئه 3 _ 1 افغانستان

2087223
2087221

یک هشتم نهایی جام جهانی، قربانی‌های بزرگی را هم داشت. ستاره‌های مطرحی چون پانی وارلا، کوئیلو، لوزانو، اریک، زیکی‌ته، گوردیلو، طیبی، اولاد قباد، آقاپور، کاتلا، ماتئوس و ادوفلو با اشک ازبکستان را ترک کردند و قطعا جوایز فردی طلایی را از کف دادند.

2087222

*دیدارهای یک چهارم نهایی جام جهانی اینگونه است:

برزیل _ مراکش

پاراگوئه _ فرانسه

آرژانتین _ قزاقستان

ونزوئلا _ اوکراین

2087220

باورکردنی نیست، اما تیم‌های دو، سه و چهار رنکنیگ دنیا جایی در هشت تیم پایانی نخواهند داشت و همچنین آسیایی‌ها از این پس در خانه‌هایشان جام جهانی را دنبال می‌کنند.

به نظر شما مخاطبین عزیز ورزش سه، کدام تیم در پایان قهرمان جهان خواهد شد؟

دیدگاه‌ها