کد خبر : 2072738 | 06 مهر 1403 ساعت 22:26 | 37.4K بازدید | 25 دیدگاه

در دقیقه ۹۳ مزد تلاش و زحمات بازیکنان را گرفتیم

عمران‌زاده: از فردا فقط به پرسپولیس فکر می‌کنیم

مربی چادرملو می‌گوید که آنها به جایگاه فعلی تیم توجهی ندارند و تمرکز اصلی‌شان روی کارشان است.

عمران‌زاده: از فردا فقط به پرسپولیس فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو در یک بازی نزدیک و حساس، موفق شد به لطف گل ثانیه‌های پایانی هادی حبیبی نژاد از سد تیم فوتبال مس رفسنجان عبور کند. در این مسابقه، محمدسعید اخباری به دلیل محرومیت غایب بود و حنیف عمران زاده از کنار زمین تیم را هدایت می‌کرد.

پس از این پیروزی شیرین، عمران زاده در نشست خبری بعد از دیدار گفت: ابتدا جا دارد یک خسته نباشید به شما و همین‌طور به هواداران عزیزمان بگویم و برد را به همه تبریک عرض کنم. بازی بسیار سختی بود. همان‌طور که قبل از بازی گفته بودم، تیم مس رفسنجان کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. متأسفانه در نیمه اول بازی کمی گره خورد و شرایط آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت.

اما در نیمه دوم، خدا را شکر با درایت سرمربی محترم و تغییر سیستم و تعویض‌هایی که انجام دادند، همچنین جابجایی بازیکنانی که در کناره‌ها بازی می‌کردند، توانستیم موقعیت‌های خوبی به دست بیاوریم. متأسفانه در پاس آخر یا ضربه نهایی در نیمه دوم کمی دقت کم بود، اما خدا را شکر در دقیقه ۹۳ مزد تلاش و زحمات بازیکنان و حمایت‌های هواداران را گرفتیم و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و دل مردم خوب استان یزد را شاد کنیم. انشاءالله روند ما به همین شکل ادامه داشته باشد.

او درباره اعتراضاتش به تصمیمات داوری گفت: داوران قشر زحمت‌کشی هستند، تا زمانی که VAR نباشد بله، اعتراضاتی وجود خواهد داشت. این اتفاقات طبیعی است، ولی به نظرم برخی سوت‌های ۵۰-۵۰ به نفع تیم مس رفسنجان بود. البته در کل داوری بد نبود، اما مشکلی که داشتیم همین سوت‌های ۵۰-۵۰ بود یا اتفاقاتی که می‌توانست خطا باشد، ولی خطا گرفته نشد.

عمران زاده در خصوص درخشش گلر این تیم گفت: ما یک مربی دروازه‌بان‌ها به نام آقای حامد طباطبایی داریم که واقعاً زحمت می‌کشد. ما سه دروازه‌بان خوب داریم؛ حجت صدقی، امیرحسین آسیابان و ادسون. هر سه لیاقت بازی کردن را دارند و می‌توانند به ما کمک کنند. خدا را شکر روندی که ادسون دارد، روند بسیار خوبی است و این بازیکنان می‌توانند در ادامه به تیم کمک زیادی کنند.

مربی چادرملو در مورد جایگاه تیم در جدول و جایگاه تیم در پایان فصل گفت: ما به جایگاه فعلی توجهی نداریم و تمرکز اصلی‌مان روی کار خودمان است. هدف اصلی ما این است که روند صعودی خود را حفظ کنیم و به خوبی جلو برویم. برای ما، این بازی تمام شده و ۲۴ ساعت وقت داریم که خوشحالی کنیم. بعد از آن، تمام تمرکزمان را روی برنامه‌ریزی برای بازی بعدی مقابل پرسپولیس می‌گذاریم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

عمران زاده در پایان گفت: همه دیدند که ما در مقاطعی در سه بازی اول، گل‌هایی که خوردیم بر اثر اشتباهات داوری بود. با این حال، توانستیم خوب به بازی برگردیم، ولی در ادامه اتفاقات خوبی برایمان رخ نداد. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، به همراه تمرینات منظم، به ما اطمینان می‌دهند که روند ما رو به بالا خواهد بود و با این هواداران عزیز، می‌توانیم به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها