کد خبر : 2072737 | 06 مهر 1403 ساعت 22:21 | 8.3K بازدید | 5 دیدگاه

به زور که نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم

سرمربی آلومینیوم: زمین اراک را به هیچکس ندهید

مجتبی حسینی درباره فرایند این مدت تیم آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌وچهارم صحبت کرد.

سرمربی آلومینیوم: زمین اراک را به هیچکس ندهید

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک تحت هدایت مجتبی حسینی بالاخره در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با شکست دادن خیبر خرم آباد، اولین پیروزی فصل جدیدش را به دست آورد. 

مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک، در پایان بازی درباره پیروزی تیمش مقابل خیبر اظهار داشت: بازی خوبی بود و نیمه اول خوبی داشتیم. گل بسیار زیبایی زدیم و تیم حریف با توجه به اینکه فصل اولش است که به لیگ برتر آمده، تیم قابل احترام و خوبی است؛ این تیم ۲ باخت داده بود، آن هم مقابل سپاهان و تراکتور بود و می‌توانستند در آن دو بازی هم نبازند. تیمی نیست که به راحتی باخت دهد و روی این قضیه ما اشراف کامل داشتیم. یک مقدار خوب شروع نکردیم و استرس بازی بود. ۵ هفته می‌شد که برد نداشتیم و روی تیم اثر گذاشته بود. روی ضد حملات می‌شد به گل‌های دوم و سوم برسیم و یک گل قشنگ هم زدیم که گفتند میلی‌متری آفساید است. باید خودم آن را ببینم و دو موقعیت دیگر هم داشتیم. تیم حریف هم جنگید و بچه‌های ما تلاش کردند تا این برد را مقابل این تیم سختکوش به دست بیاورند.

او ادامه داد: به همه آنها تبریک و خداقوت می‌گویم. به مردم خوب اراک تبریک می‌گویم و امسال بدانید لیگ، لیگ خیلی سختی است. این نتایجی هم که به دست آمده را اگر ملاحظه کنید، مشخص است لیگ خیلی سختی است. چیزی که می‌تواند ما را در این رقابت سخت نگه دارد این است که خیلی خوب کار کنیم و بتوانیم از این لیگ بسیار دشوار، به سلامتی گذر کنیم.

مجتبی حسینی با اشاره به روند پیشروی تیم آلومینیوم اراک گفت: ما یک تیم جوان هستیم و رشد می‌کنیم اما ما باید بستر داشته باشیم و اینکه بخواهیم همه‌اش آیه یاس بخوانیم و همدیگر را خراب کنیم و از این بچه‌ها حمایت نکنیم، رشد و پیشرفتی در کار نیست. ما این مجموعه را داریم و باید در روز های سخت پشت هم باشیم و خدا هم کمک می‌کند. لیگ واقعا لیگ سختی است و ما هم کم نمی‌آوریم. باید این روزهای سخت را با همدلی و کار سخت جبران کنیم.

2071719

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره وضعیت خط دفاعی این تیم پرسید و به او درباره استفاده از ابوالفضل سلیمانی سوال کرد، گفت: مقداری از سوال شما خوشم نیامد و انگار می‌خواهید یک نفر را حمایت کنید. شما اصلا اجازه ندارید به من پیشنهاد بدهید که چه کسی بازی کند یا نکند. اتفاقا خط دفاعی ما خیلی خوب بود و آنها مقداری شلوغ بازی درآوردند. طبیعی است که وقتی یک تیم جوان هفته‌هاست نبرده، اینگونه به فشار برود و نتیجه یک بر صفر هم نتیجه سیفی (امن) نیست و باید گل دوم را می‌زدیم، پس عقب‌تر بازی کردیم.

ما باید با زمان و زمین بجنگیم و امسال باید پوست کلفت باشیم که انشالله سرمان جلوی مردم اراک بالا باشد. این تیم امانت است و باید با تمام وجود کار کنیم تا امسال را به خیر و خوشی پشت سر بگذاریم.

حسینی با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های دیگر در این ورزشگاه گفت: از مسئولان شهر خواهش دارم که این زمین را دیگر به تیمی ندهند. این زمین برای آلومینیوم است و قرار نیست هر کسی زمین ندارد بیاید اینجا. یک بحث ملی بوده و حالتی بوده که این کار را انجام دهیم و انجام دادیم، اما صحبتم به‌عنوان سرمربی تیمی که تیمم می‌خواهد روی زمین بازی کند، زمین آسیب می‌بیند. ما باید همینطوری به زمین برسیم و وقتی تیم‌های دیگر می‌آیند، در حق خودمان اجحاف کرده‌ایم.

ما مشکلات زیادی داشتیم، ولی آدمی نیستم که بگویم. در بازی با هوادار من فوروارد روی نیمکت نداشتم و خدا را شکر الان مصدومان تیم رسیدند و بازیکنانی هم گرفتیم که عمق اسکواد تیممان بهتر شد. اگر بازیکن باکیفیتی باشد همه تیم‌ها می‌گیرند و ما هم مستثنی نیستیم. ما به یک عالم بازیکن پیشنهاد دادیم، نیامدند. زوری که نمی‌توان بازیکن گرفت. طرف پیشنهاد بهتر داشته، جای دیگر رفته. این مسئله چرا شفاف‌سازی نمی‌شود؟ پیشنهاد دادیم، نیامدند. اجبار کنیم که بیاید؟ مسئله دیگر هم این است که چند تا از خارجی‌های لیگ ایران در این ۶ هفته کیفیت داشتند؟ ۳-۴ نفر هم نداشتند و فقط پارسالی‌‌ها خوب هستند. مثلا اورونوف و ماشاریپوف بازیکنان ازبکستان بودند، ولی الان خارجی‌های جدید که آمدند چه کاری کردند؟ پول بیت‌المال است. بازیکنانی بودند که بخواهیم، اما نیامدند و واقعا چه کار کنیم؟

دیدگاه‌ها