کد خبر : 2072736 | 06 مهر 1403 ساعت 22:13 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

مشکل جدی برای ولورهمپتون

تمرین با انبوهی غایب: ویروس به حریف لیورپول زد

ولورهمپتون تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس قرار گرفته و چندین ستاره تیم، تمرین را تنها یک روز قبل از بازی سخت مقابل لیورپول از دست دادند.

تمرین با انبوهی غایب: ویروس به حریف لیورپول زد

به گزارش "ورزش سه"، قعرنشین لیگ برتر که از 5 بازی فقط یک امتیاز کسب کرده، فردا شب میزبان لیورپول است، ولی دچار دردسر تازه‌ای شده است.

گری اونیل، سرمربی تیم، امروز تأیید کرد که آماده‌سازی تیمش برای دیدار با لیورپول به دلیل شیوع یک بیماری ویروسی در تیم مختل شده است.

وولوز که هنوز به‌دنبال اولین برد خود در این فصل است، میزبان قرمزهایی است که در بهترین فرم قرار دارند و هر سه بازی خارج از خانه خود را برنده شده‌اند.

اونیل در نشست خبری امروز خود گفت: «تعداد زیادی از بازیکنان تمرین امروز را از دست دادند، بنابراین فردا خواهیم دید که چگونه و در چه شرایطی هستیم. ما چند مشکل داریم، اما مشتاقانه منتظر بازی هستیم تا کار را تا حد ممکن برای لیورپول سخت کنیم. برخی از بچه‌ها برای رسیدن به بازی فردا تلاش خواهند کرد، اما این قطعی نیست. گاهی اوقات این چیزها می‌توانند در 24 ساعت روشن شوند. ما امیدواریم که بچه‌های مبتلا به این ویروس خوب شوند و صددرصد برای فردا در دسترس باشند. اما همانطور که دکتر به من گفت، دادن یک پاسخ قطعی سخت است.»

2087212

این اولین بار در یک دهه اخیر خواهد بود که ولوز با یک تیم لیورپول که توسط یورگن کلوپ هدایت نمی‌شود، روبرو می‌شود و آرنه اشلوت اکنون در باشگاه مرسی سایدی حضور دارد.

سرمربی گرگ‌ها در مورد اشلوت گفت: «او یک مربی عالی است و جای تعجب نیست که لیورپول فصل را خوب شروع کرده است. او به یک باشگاه خوب با تعداد زیادی بازیکن بزرگ و باکیفیت پیوسته و یک مربی باتجربه است. من از شروع خوب او تعجب نکرده‌ام. من انتظار دارم که آنها فصل خوبی داشته باشند، اما فردا هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا برنامه‌ی آنها را مختل کنیم. ما موفق شدیم فصل گذشته راهی برای متوقف کردن لیورپول پیدا کنیم و این چیزی است که فردا به‌دنبال آن هستیم.»

2087213

تیم اونیل تا اینجای فصل بدترین رکورد دفاعی در لیگ برتر را دارد. آنها 14 گل دریافت کرده‌اند که 6 گل از آن‌ها در شکست بزرگ مقابل چلسی در مولینکس بوده است. این را با آمار قرمزها مقایسه کنید که فقط یک بار در لیگ زیر نظر اشلوت گل خورده‌اند، درحالی‌که 10 بار به گل رسیده اند.

دیدگاه‌ها