کد خبر : 2072730 | 06 مهر 1403 ساعت 21:59 | 37.4K بازدید | 165 دیدگاه

گل در آخر نیمه اول تنبیه بزرگی بود

مورایس: تراکتور اتوبوس پارک کرده بود!

ژوزه مورایس می‌گوید تیمش با یک لحظه غفلت این بازی را از دست داد.

مورایس: تراکتور اتوبوس پارک کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس بعد از تحمل شعارهای تند هواداران سپاهان در پی شکست تلخ برابر تراکتور پای به اتاق کنفرانس مطبوعاتی استادیوم فولادشهر گذاشت تا به سوالات خبرنگاران در مورد این بازی پاسخ دهد.

* صحبت‌های ابتدایی؟
بازی خوبی بود به خصوص در نیمه اول وقتی که دو تیم 11 به 11 بازی می‌کردند. موقعیت گلزنی داشتیم، حتی قبل از اینکه بازیکن حریف کارت قرمز بگیرد و قبل از کارت قرمز بهتر بودیم. فکر می‌کنم بازیکنان بعد از اخراج فکر کردند حالا راحت می‌توانند گلزنی کنند، اما در یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل خوردیم و بچه‌ها تمرکزشان را از دست دادند. می‌توانم بگویم گل خوردن از تیم ده نفره قبل از پایان نیمه اول یک جریمه و تنبیه بزرگ برای ما بود.

*ناکامی در گلزنی در نیمه دوم؟
در نیمه دوم چیزی جز این انتظار نمی‌رفت. تراکتور فشرده و جمع و عقب بود و ما هم برنامه داشتیم. دو مهاجم را بالا نگه داشتیم تا شانس گلزنی به دست بیاوریم، اما سازماندهی دفاعی تیم تراکتور لغزش نداشت و اتوبوس را پارک کرده بودند در محوطه جریمه و هیچ فضا و موقعیتی به ما ندادند و شانسی هم برای گلزنی نداشتیم.

* شکست مقابل تراکتور؟
ما هرچیزی که امکان‌پذیر بود، انجام دادیم و توانستیم بازی را باز کنیم. ما حتی یک دفاع وسط کشیدیم بیرون، اما امروز روز گلزنی ما نبود. تیم در حال رشد است و کیفیت خودش را به دست می‌آورد. بازیکنانی مثل انزونزی و کامارا در حال وفق‌پذیری هستند و مطمئنا به درجه خوبی خواهند رسید. به بازیکنان تراکتور برای برد و به بازیکنان تیمم بابت تلاششان خسته نباشید می‌گویم.

2086903

* ضعف سپاهان در نیمه دوم برای خلق موقعیت؟
بله. مشکل مشکل پیدا کردن فضاها بود، اما ما بازیکنی داریم که کیفیت داشته باشد. شماره هشت محمد کریمی این کیفیت را دارد که در یک سری صحنه‌ها حتی می‌شود گفت فرصتی بود مدافع وسط ما پاس آخر را به وینگر بدهد که این اتفاق افتاد. آریا یوسفی و لیموچی هم این کار را داشتند، حتی شکاری هم می‌تواند این کار را انجام دهد و این فصل سعی می‌کند خودش را بیشتر پیدا کند و امیدوارم در بازی بعدی بیشتر در این بخش موفق باشیم. در مورد کیفیت پاس آخر، محبی می‌تواند، اما لیموچی نه، او بازیکنی است که یک در مقابل یک بردارد. کریمی و دابو و انزونزی هم می‌توانند پاس آخر را بدهند. ما در جایی هستیم که می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم و با کمی زمان، بیشتر می‌توانیم وفق پیدا کنیم. باید کمی جلو برویم تا ببینیم چه خواهد شد.

* بعد از ده نفره شدن حس کردیم تیم شما ده نفره شده است. اشتباهات فردی زیاد بود، دلیلش را چه می‌بینید؟ از عملکرد بازیکنان خارجی راضی هستید؟
می‌دانید، اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم باید بگویم بازیکنان خارجی کیفیت دارند. امیدوارم شما کیفیت بهتری داشته باشید و سوال بهتری بپرسید. صحبت در مورد بازیکنان باکیفیتی است که همه می‌شناسند. بازیکنان خارجی تنها مسئله نیستند، بازیکنان داخلی هم باید وفق پیدا کنند. ما مشکلات دیگری داشتیم از جمله اینکه بازیکنان مصدوم داشتیم و همچنین بازیکنانی که می‌خواستند از تیم بروند. امروز یک بازیکن مهم، محمد دانشگر را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. او بازیکن مهمی است که مصدوم است. او یک شخصیت رهبری و باتجربه دارد و تجربه‌اش خیلی بیشتر از حزباوی است. همچنین یزدانی که یک جورهایی در زمین رهبر است. این موضوعات مهم است و حل خواهد شد، اما نمی‌توانیم بگوییم بازیکن یهویی می‌تواند در تیم تفاوت ایجاد کند. می‌توانم بگویم امروز روز شانس ما نبود. وقتی یک بازیکن کمتر شد، بازیکنان به این باور رسیدند که الان دیگر می‌توانند. به هر حال چیزهایی هست که بهتر خواهد شد.

2087098

* شکست مقابل تراکتور و پایین آمدن از صدر جدول؟
قصد دارم به‌عنوان مربی بهترین تیم را برای بردن آماده کنم، آزاد نیستیم که به عقب برگردیم، رقابت آسیایی متفاوت است، خارج از خانه یک بازی کردیم که باختیم، پارسال یک بازی ۳ بر صفر به خاطر قوانین اجرایی باختیم، بازی‌های در خانه را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم، آسیا مانند گذشته نیست و تیم‌ها خود را آماده می‌کنند، اول بدون مدافعان وسط شروع کردیم، بازیکنانی جدا شدند و بازیکنان جدید در حال وقف پیدا کردن با تیم هستند، باور دارم در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم. پارسال یک بازی را یک بر صفر با ۲ بازیکن کم‌تر بردیم، دقیقاً مانند امروز تیم با بازیکن بیشتر وارد استرس می‌شود، اشتباه رخ می‌دهد، نباید این‌طور گل می‌خوردیم که به دلیل نبود تمرکز بود؛ برای بازیکنان، تیم و هواداران متأسفم و قول می‌دهم در آینده بهتر می‌شویم.

دیدگاه‌ها