کد خبر : 2072725 | 06 مهر 1403 ساعت 21:41 | 7.2K بازدید | 17 دیدگاه

فلسفه من تهاجمی است و هدف گل زدن است

سرمربی خیبر: برای ادامه کار انگیزه زیادی دارم

سرمربی برزیلی تیم خیبر خرم آباد نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، نگرش متفاوتی دارد.

سرمربی خیبر: برای ادامه کار انگیزه زیادی دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد که با برکناری رضا مهاجری و انتخاب مارکو اورلیو، دستیارش به‌عنوان سرمربی جدید خود، اولین تغییر فنی فصل را داشتند، در نخستین بازی با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد.

اورلیو سرمربی تیم خیبر در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: قبل از هر چیزی به حریف خودمان بابت بردشان تبریک می‌گویم و دوست دارم از هوادارانی که از خرم آباد تا اینجا آمدند، تشکر کنم. به نوعی ما ۲ بازی متفاوت داشتیم که در نیمه نخست باختیم ولی در نیمه دوم وضعیت برابر بود.

وی افزود: از نظر من تساوی نتیجه بهتری بود. ما در ابتداس راه به‌عنوان سرمربی هستیم و ما داریم یک فلسفه جدید را اعمال می‌کنیم. مقداری زمان‌بر است. نکته مثبت این بازی، واکنش تیم ما در نیمه دوم بود. ما می‌خواهیم جنگندگی بالای خودمان را در بازی‌های خانگی ادامه لیگ حفظ کنیم.

اورلیو درباره وضعیت فنی تیمش گفت: قطعا نمی‌توانم به این فکر کنم که در لیگ نباشیم. ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم که در لیگ برتر بازی کردند. دکتر عبدی هر کاری که در توانش باشد انجام می‌دهد تا از اشتباهات دوری کنیم و آنها را به حداقل برسانیم. این باخت چیزی از اعتماد به نفس من کم نمی‌کند. بازیکنان و کادر فنی برای نتیجه گرفتن متحد هستیم و با قدرت تماشاگرانمان می‌توانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و به اهدافمان برسیم.

او ادامه داد: در فلسفه مربی‌گری مارکو، من یک مربی هجومی هستم که همه تلاش می‌کنیم تا گل بزنیم. من ابتدای صحبت‌هایم گفتم که ۲ نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول به نظر خجالتی بودیم. نتوانستیم روند پاس‌هایمان به سمت جلو حفظ کنیم. مشکل کار را در نیمه اول حل کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم.

دیدگاه‌ها