کد خبر : 2072724 | 06 مهر 1403 ساعت 21:41 | 30K بازدید | 80 دیدگاه

حوصله سپاهان از مورایس سر رفت!

۲۴ ساعت پس از آنکه ژوزه مورایس در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تراکتور درخواست حمایت بیشتر از هواداران و تیمش را کرد، سکوها در پایان ۹۰ دقیقه علیه او یکصدا شدند.

حوصله سپاهان از مورایس سر رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی سپاهان که با چشمانی شبیه به کاسه خون دقایق پایانی بازی تیمش مقابل تراکتور را تماشا کرد و از هدر رفتن موقعیت‌های گل ناخن‌هایش را می‌جوید، با بانگی از روی سکوها مواجه شد که شاید با وجود عدم تسلط به زبان فارسی به آن آشنا باشد. بخشی از هواداران سپاهان شعار می‌دادند "مورایس حیا کن، سپاهان را رها کن".

این شعار در شرایطی است که سپاهان از نظر امتیازی همچنان در صدر جدول است و با وجود شکست در بازی امروز هم‌امتیاز با تراکتور و بالاتر از پرسپولیس لیگ را ادامه خواهد داد.

البته پس از چهار برد سپاهانی‌‌ها در شروع لیگ، آنها از دو بازی حساس خانگی مقابل ذوب‌آهن و تراکتور تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و در این بین هم مقابل تیم اردنی الوحدات، شکست را پذیرا شده‌اند؛ هم مسابقه‌ای که حوصله بخشی از جمعیت هواداری سپاهان را از مورایس و عملکردش سر برده است.

2080891

مورایس البته می‌تواند از خود این دفاع را داشته باشد که تیمش در هر سه این مسابقات خارج از خانه بازی کرده است. در شرایطی که استادیوم نقش جهان با بی‌تدبیری باشگاه و شاید برنامه‌ریزی بد مسئولان فوتبال ایران تازه زیر کشت رفته، آنها پس از حذف از لیگ نخبگان آسیا با شکستی سنگین (و البته بدشانسی محض)، حالا مقابل یکی از مدعیان این فصل در خانه دست‌ها را بالا بردند، آن هم در شرایطی که تراکتور در نزدیک به یک ساعت از مسابقه ده نفره مقابل آنها بازی می‌کرد.

سپاهان در این مسابقه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت که این توپ‌ها یا با درخشش بیرانوند و فداکاری مدافعان حریف و یا بی دقتی مهاجمان خودی از دست رفت. در عین حال موج تهاجمی سپاهان هم آنقدر یکپارچه و قانع‌کننده‌ نبود که هواداران پس از شکست مقابل حریف دیرینه پشت تیم‌شان دربیایند.

در هر صورت آنچه که مشخص است بخشی از جامعه طرفداری سپاهان از عملکرد مورایس ناراضی است و البته صدای نارضایتی در اصفهان خیلی زود به گوش مسئولان و تصمیم‌گیران می‌رسد‌. برای مورایس اگرچه "حیا کن رها کن" کمی زود به زبان آمده، اما او در سومین فصل حضور در فوتبال ایران باید کمی بالاتر از چیزی که باشد که سپاهان امروز بود.

دیدگاه‌ها