کد خبر : 2072722 | 06 مهر 1403 ساعت 21:40 | 9.2K بازدید | 6 دیدگاه

زمین و باران کار ما را سخت‌تر می‌کند:

زارع: خدا بازیکنانم را ببیند و کمکشان کند

مازیار زارع مشکلاتی را در تیم خود می‌بیند که امیدوار است با حضور اسپانسر برطرف شود.

زارع: خدا بازیکنانم را ببیند و کمکشان کند

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع، سرمربی ملوان بعد از حضور در کنفرانس مطبوعاتی درباره شرایط این تیم در دیدار با استقلال خوزستان و مشکلاتی که ملوان با آن دست و پنجه نرم می‌کند صحبت کرد.

مازیار زارع در ابتدا نسبت به شرایط مسابقه گفت: پیش‌بینی بازی سختی داشتم و تیم استقلال خوزستان با کیفیت بود. نتوانستیم موقعیت‌های زیادی به دست بیاوریم. آنها دفاع‌ می‌کردند و باید از تک موقعیت استفاده‌ می‌کردیم.

او ادامه داد: زمین خوب نیست و چمن باعث‌ می‌شد که سرعت بازی کم شود. معمولا در این بازی‌ها که تیم مقابل عقب می‌نشیند باید سرعت را بالا ببریم، ولی چمن نگذاشت تا این اتفاق رقم بخورد، امیدوارم زمین بازی بهتر شود و در مجموع مستحق برد بودیم، در این هوای سرد بردن سخت بود.

زارع در مورد پنالتی که ملوان از دست داد گفت: بزرگ‌ترین فوتبالیست دنیا هم پنالتی خراب می‌کند. این اتفاق برای همه پیش می‌آید و باید بیشتر با بازیکنان کار کنیم. یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ما در تمرینات سجاد بازگیر بود، ولی فوتبال بازی اشتباهات است.

او در ادامه درباره مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد: شرمنده بازیکنانم هستم، افراد زیادی در تیم در حال تلاش کردن هستند و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

زارع در ادامه گفت: به بازیکنان گفتم که مطمئنم خدا جواب زحماتشان را می‌دهد، دلم روشن است و امیدوارم خدا بازیکنان من را ببیند و به ما کمک کند، فکر نمی‌کنم شرایط از این بهتر شود و اسپانسرها باید کمک کنند.

2071854
سرمربی ملوان در مورد غیبت محمد عمری گفت: نبود محمد عمری حس‌ می‌شود، او در چند روز آینده به تمرینات تیم اضافه می‌شود.

او در مورد حضور پرشور هواداران گفت: آنها تیم را رو به جلو حرکت دادند، بازیکنان تیم من از شهرهای مختلفی به انزلی آمدند و زمین انزلی برایشان سنگین است، باران بازی را برایشان سخت‌ می‌کند، از هواداران تشکر‌ می‌کنم که به آنها روحیه دادند.

دیدگاه‌ها